MILETI, Antonio
MILETI, Antonio
ECONOMIA E IMPRESA
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres)
file da validare2013-01-01 Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Tomacelli, Carla; Pino, Giovanni; Miriam, Scapolan
Analisi e Prospettive del Mercato della Cultura
file da validare2008-01-01 Mileti, A
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case
file da validare2016-01-01 Marcati, Alberto; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; Cortese, Mario; Zodiatis, George; Karaolia, Andria; Gauci, Adam; Drago, Aldo
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda
file da validare2013-01-01 C., Amatulli; Guido, Gianluigi; Tomacelli, Carla; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Peluso, ALESSANDRO MARIA; A. E., Longo
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda
file da validare2013-01-01 Amatulli, C; Guido, G; Tomacelli, C; Mileti, A; Prete, M I; Peluso, A
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing
file da validare2015-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Mileti, Antonio
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility
file da validare2013-01-01 Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi
Crisi e trasformazione dei Distretti Calzaturieri Pugliesi. Analisi Strutturale, Strategica e relazionale dei Sistemi Territoriali di Casarano e Barletta nell'Ultimo Ventennio
file da validare2019-01-01 Capestro, M; Mileti, A; Guido, G
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica
file da validare2015-01-01 Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Scamandro, Vincenzo
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts
file da validare2017-01-01 Capestro, M.; Mileti, A.; Prete, M. I.; Piper, L.; Guido, Gianluigi
dei Sistemi Locali e Globalizzazione. Lo Sviluppo di Marchi e di Brevetti come Fattore Competitivo. Il Caso del Distretto Calzaturiero di Casarano-Tricase
file da validare2001-01-01 Mileti, A
Determinants of Southern Italian households' intention to adopt energy efficiency measures in residential buildings
file da validare2017-01-01 Prete, M. Irene; Piper, Luigi; Rizzo, Cristian; Pino, Giovanni; Capestro, Mauro; Mileti, Antonio; Pichierri, Marco; Amatulli, Cesare; Peluso, Alessandro M.; Guido, Gianluigi
Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings
file da validare2017-01-01 Prete, M. I.; Piper, L.; Rizzo, C.; Pino, G.; Capestro, M.; Mileti, A.; Pichierri, M.; Amatulli, C.; Peluso, A. M.; Guido, G.
Distortion in Consumers' Money Perception: A Study on Values and Quantity
file da validare2015-01-01 Guido, G; Prete, I; Piper, L; Mileti, A
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity
file da validare2014-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Piper, Luigi; Mileti, Antonio
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising
file da validare2015-01-01 Guido, G; Peluso, A; Mileti, A; Capestro, Mauro; Cambò, L; Pisanello, P
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising
file da validare2016-01-01 Guido, G.; Peluso, A. M.; Mileti, A.; Capestro, M.; Cambò, L.; Pisanello, P.
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products
file da validare2017-01-01 Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Trisolini, Carla Marzia
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products
file da validare2017-01-01 Guido, G.; Piper, L.; Prete, M. I.; Mileti, A; Trisolini, C.
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences
file da validare2018-01-01 Peluso, A. M.; Pino, G.; Mileti, A.
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) | 1-gen-2013 | Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Tomacelli, Carla; Pino, Giovanni; Miriam, Scapolan | file da validare |
Analisi e Prospettive del Mercato della Cultura | 1-gen-2008 | Mileti, A | file da validare |
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case | 1-gen-2016 | Marcati, Alberto; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; Cortese, Mario; Zodiatis, George; Karaolia, Andria; Gauci, Adam; Drago, Aldo | file da validare |
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda | 1-gen-2013 | C., Amatulli; Guido, Gianluigi; Tomacelli, Carla; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Peluso, ALESSANDRO MARIA; A. E., Longo | file da validare |
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda | 1-gen-2013 | Amatulli, C; Guido, G; Tomacelli, C; Mileti, A; Prete, M I; Peluso, A | file da validare |
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing | 1-gen-2015 | Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Mileti, Antonio | file da validare |
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility | 1-gen-2013 | Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi | file da validare |
Crisi e trasformazione dei Distretti Calzaturieri Pugliesi. Analisi Strutturale, Strategica e relazionale dei Sistemi Territoriali di Casarano e Barletta nell'Ultimo Ventennio | 1-gen-2019 | Capestro, M; Mileti, A; Guido, G | file da validare |
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica | 1-gen-2015 | Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Scamandro, Vincenzo | file da validare |
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts | 1-gen-2017 | Capestro, M.; Mileti, A.; Prete, M. I.; Piper, L.; Guido, Gianluigi | file da validare |
dei Sistemi Locali e Globalizzazione. Lo Sviluppo di Marchi e di Brevetti come Fattore Competitivo. Il Caso del Distretto Calzaturiero di Casarano-Tricase | 1-gen-2001 | Mileti, A | file da validare |
Determinants of Southern Italian households' intention to adopt energy efficiency measures in residential buildings | 1-gen-2017 | Prete, M. Irene; Piper, Luigi; Rizzo, Cristian; Pino, Giovanni; Capestro, Mauro; Mileti, Antonio; Pichierri, Marco; Amatulli, Cesare; Peluso, Alessandro M.; Guido, Gianluigi | file da validare |
Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings | 1-gen-2017 | Prete, M. I.; Piper, L.; Rizzo, C.; Pino, G.; Capestro, M.; Mileti, A.; Pichierri, M.; Amatulli, C.; Peluso, A. M.; Guido, G. | file da validare |
Distortion in Consumers' Money Perception: A Study on Values and Quantity | 1-gen-2015 | Guido, G; Prete, I; Piper, L; Mileti, A | file da validare |
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity | 1-gen-2014 | Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Piper, Luigi; Mileti, Antonio | file da validare |
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising | 1-gen-2015 | Guido, G; Peluso, A; Mileti, A; Capestro, Mauro; Cambò, L; Pisanello, P | file da validare |
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising | 1-gen-2016 | Guido, G.; Peluso, A. M.; Mileti, A.; Capestro, M.; Cambò, L.; Pisanello, P. | file da validare |
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products | 1-gen-2017 | Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Trisolini, Carla Marzia | file da validare |
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products | 1-gen-2017 | Guido, G.; Piper, L.; Prete, M. I.; Mileti, A; Trisolini, C. | file da validare |
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences | 1-gen-2018 | Peluso, A. M.; Pino, G.; Mileti, A. | file da validare |