MILETI, Antonio
MILETI, Antonio
ECONOMIA E IMPRESA
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres)
file da validare2013-01-01 Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Tomacelli, Carla; Pino, Giovanni; Miriam, Scapolan
Analisi e Prospettive del Mercato della Cultura
file da validare2008-01-01 Mileti, A
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case
file da validare2016-01-01 Marcati, Alberto; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; Cortese, Mario; Zodiatis, George; Karaolia, Andria; Gauci, Adam; Drago, Aldo
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda
file da validare2013-01-01 C., Amatulli; Guido, Gianluigi; Tomacelli, Carla; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Peluso, ALESSANDRO MARIA; A. E., Longo
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda
file da validare2013-01-01 Amatulli, C; Guido, G; Tomacelli, C; Mileti, A; Prete, M I; Peluso, A
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing
file da validare2015-01-01 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Mileti, Antonio
Blockchain Traceability in Trading Biomasses Obtained with an Integrated Multi-Trophic Aquaculture
2023-01-01 Mileti, A.; Arduini, D.; Watson, G.; Giangrande, A.
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility
file da validare2013-01-01 Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi
Break-Even Point of a New Food Product: The Blue Crab in the Mediterranean Sea
file da validare2022-01-01 Mileti, A.; Prete, M. I.; Mancinelli, G.; Cilenti, L.; Specchiulli, A.; Scirocco, T.; Lago, N.
Chatbot sanitari: prompt emotivi per un dialogo empatico
2023-01-01 Mileti, A.; de Cosmo, M. L.; Baldassarre, F.; Guido, G.
Consumption Behavior of Blue Crabs in Italy: Main Rational and Emotional Motives
file da validare2022-01-01 Prete, M. I.; Mancinelli, G.; Piper, L.; Mileti, A.; Cilenti, L.; Specchiulli, A.; Scirocco, T.; Lago, N.
Crisi e trasformazione dei Distretti Calzaturieri Pugliesi. Analisi Strutturale, Strategica e relazionale dei Sistemi Territoriali di Casarano e Barletta nell'Ultimo Ventennio
file da validare2019-01-01 Capestro, M; Mileti, A; Guido, G
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica
file da validare2015-01-01 Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Scamandro, Vincenzo
Dalla Blue Economy al Blue Marketing: un’analisi bibliometrica
2024-01-01 Irene Prete, M.; Mileti, Antonio; Gabriele Coppola, Diego
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts
file da validare2017-01-01 Capestro, M.; Mileti, A.; Prete, M. I.; Piper, L.; Guido, Gianluigi
dei Sistemi Locali e Globalizzazione. Lo Sviluppo di Marchi e di Brevetti come Fattore Competitivo. Il Caso del Distretto Calzaturiero di Casarano-Tricase
file da validare2001-01-01 Mileti, A
Determinants of Southern Italian households' intention to adopt energy efficiency measures in residential buildings
2017-01-01 Prete, M. Irene; Piper, Luigi; Rizzo, Cristian; Pino, Giovanni; Capestro, Mauro; Mileti, Antonio; Pichierri, Marco; Amatulli, Cesare; Peluso, Alessandro M.; Guido, Gianluigi
Digital Interactions in Q&A Sites: A Research Analysis on the Language of Golf Tourism”, International Colloquium on Language Devices and Communication Strategies in digital Communieties
file da validare2017-01-01 Mileti, A.; Taronna, A.
Distortion in Consumers' Money Perception: A Study on Values and Quantity
file da validare2015-01-01 Guido, G; Prete, I; Piper, L; Mileti, A
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity
file da validare2014-01-01 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Piper, Luigi; Mileti, Antonio