The analysis of new media spaces provides the spur to understand the transformation of nowdays communication industry. This work represents the attempt to insert the above mentioned transformation inside the wider economical-cultural change determined by globalization processes, furthermore it tries to interpret local dynamics caused by these processes.
Lo studio dei nuovi spazi mediatici costituisce il tentativo volto alla comprensione delle trasformazioni che, attualmente, subisce l'odierna industria della comunicazione. Il lavoro intende inserire tale trasformazione nel più ampio mutamento economico-sociale e culturale determinato dalla globalizzazione.
"Spazi d’identità fra media e territorio"
LONGO, ANTONINO
2003-01-01
Abstract
The analysis of new media spaces provides the spur to understand the transformation of nowdays communication industry. This work represents the attempt to insert the above mentioned transformation inside the wider economical-cultural change determined by globalization processes, furthermore it tries to interpret local dynamics caused by these processes.File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Spazi di identita_ fra media e territorio.pdf
solo gestori archivio
Tipologia:
Versione Editoriale (PDF)
Licenza:
NON PUBBLICO - Accesso privato/ristretto
Dimensione
1.18 MB
Formato
Adobe PDF
|
1.18 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.