Sfoglia per Autore SAIJA, LAURA
Strategies to strengthen Deep Knowledge facing a no hope land
file da validare2005-01-01 Busacca, Piera; Gravagno, Filippo; Timpanaro, Caterina; Saija, Laura
" A fera 'o Luni" di Catania. Racconto di una esperienza di ricerca-azione
file da validare2007-01-01 Gravagno, Filippo; Saija, Laura
Tra i paesaggi delle periferie del Sud
file da validare2007-01-01 Busacca, Piera; Gravagno, Filippo; Saija, Laura; Ursida, Anna
Imparare a pianificare o pianificare per apprendere? Alcune riflessioni sui presupposti etici dell'urbanistica
2008-01-01 Saija, Laura
Supporting Resident-Led Revitalization in Librino, Italy
file da validare2008-01-01 Kenneth, Reardon; Gravagno, Filippo; Saija, Laura
Perché parlare del waterfront a Catania
file da validare2009-01-01 Piera, Busacca; Gravagno, Filippo; Saija, Laura
Can Participatory Action Research Deal With the Mafia? A Lesson from the Field
2009-01-01 Saija, L; Gravagno, Filippo
IL "fare" alla prova del Mezzogiorno. Partnership tra Università e comunità locale come soggetto attivo dello sviluppo locale
file da validare2011-01-01 Gravagno, Filippo; Saija, L; Pappalardo, G.
La città educativa. Riflessioni sulla funzione pedagogica dell'urbanistica
file da validare2012-01-01 Saija, Laura
La ricerca azione partecipata in Urbanistica. Uno studio comparativo e una riflessione critica
file da validare2013-01-01 Saija, L.
Community Planning Confronts the Proposed Demolition of Public Housing: A Memphis Tale
file da validare2013-01-01 Saija, L.; Raciti, Antonio; Westendorff, David
‘Building’ Engagement into the Fabric of the University
file da validare2013-01-01 Saija, Laura
Pratiche simetine. Spontaneità dei processi vs intenzionalità del ricercatore-in-azione
file da validare2014-01-01 Saija, L.
Map-Making
file da validare2014-01-01 Saija, L.
Experiential Learning
file da validare2014-01-01 Reardon, K. M.; Saija, L.
Proactive conservancy in a contested milieu: From social mobilisation to community-led resource management in the Simeto Valley
file da validare2014-01-01 Saija, L.
Writing about engaged scholarship: Misunderstandings and the meaning of "quality" in action research publications
file da validare2014-01-01 Saija, L.
Un progetto a contrasto del caporalato rurale nella Valle del Simeto
file da validare2015-01-01 Saija, L.
Partnerships of learning for planning education Who is learning what from whom? The beautiful messiness of learning partnerships: Experiential learning partnerships in Australian and New Zealand higher education planning programmes: Res non verba? rediscovering the social purpose of planning (and the university): The Westfield Action Research Project: At the coalface, Take 2: Lessons from students' critical reflections: Education for “cubed change”: Unsettling planning education through community-engaged teaching and learning: Reflections on the Indigenous Planning Studio
file da validare2015-01-01 Porter, L.; Slade, C.; Butt, A.; Rosier, J.; Perkins, T.; Crookes, L.; Inch, A.; Slade, J.; Bassa, F.; Petzer, B.; Winkler, T.; Saija, L.; Barry, J.
'This policy speaks of us'! Brief history of the simeto valley community's candidacy
file da validare2015-01-01 Saija, L.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile