ANSELMI, Guido
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 209
EU - Europa 181
AS - Asia 9
AF - Africa 4
OC - Oceania 2
SA - Sud America 2
Totale 407
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 207
IT - Italia 92
IE - Irlanda 59
CH - Svizzera 7
GB - Regno Unito 7
FR - Francia 4
AT - Austria 2
AU - Australia 2
CA - Canada 2
CI - Costa d'Avorio 2
FI - Finlandia 2
HU - Ungheria 2
IN - India 2
JP - Giappone 2
MN - Mongolia 2
SE - Svezia 2
SN - Senegal 2
BE - Belgio 1
BR - Brasile 1
DK - Danimarca 1
NL - Olanda 1
NO - Norvegia 1
SG - Singapore 1
TR - Turchia 1
TW - Taiwan 1
VE - Venezuela 1
Totale 407
Città #
Chandler 92
Dublin 59
Ashburn 45
Milan 12
Sesto San Giovanni 8
Florence 6
Geneva 6
Magnago 6
Rome 6
Bergamo 5
Bologna 5
Guidonia Montecelio 4
Palermo 4
Birmingham 3
Seattle 3
Taormina 3
Abidjan 2
Assago 2
Boardman 2
Brisbane 2
Budapest 2
Carate Brianza 2
Catania 2
Dakar 2
Edinburgh 2
Fasano 2
Mascalucia 2
New York 2
Perugia 2
Pieve a Nievole 2
Pune 2
Stockholm 2
Tokyo 2
Vienna 2
Washington 2
West Jordan 2
Amsterdam 1
Assoro 1
Bordeaux 1
Castelli Calepio 1
Chicago 1
Copenhagen 1
Distrito Federal 1
Fort St. James 1
Helsinki 1
Istanbul 1
Kilburn 1
Lappeenranta 1
London 1
Luserna San Giovanni 1
Nanaimo 1
Naples 1
Oslo 1
Paris 1
Parma 1
Paternò 1
Portico di Caserta 1
Riposto 1
São Paulo 1
Taipei 1
Zurich 1
Totale 332
Nome #
Airbnb a Milano: concentrazione, geografie e attori 33
One or Many Voices: Narratives from #insulin4all 30
When large-scale regeneration becomes an engine of urban growth: How new power coalitions are shaping Milan's governance 28
The greedy unicorn: Airbnb and capital concentration in 12 European cities 28
Are weak relations working? Sharing platforms and social capital 28
Dankmemes@ evalita 2020: The memeing of life: Memes, multimodality and politics 27
Distribuzione e Concentrazione del Patrimonio Immobiliare nel Settore Short-term Rental a Milano, Firenze, Roma, Napoli e Palermo 26
Affordances-Based Brand Relations: An Inquire on Memetic Brands on Instagram 24
Un attentato quasi-terroristico”. Macerata, Twitter e le opportunità politiche dell’arena pubblica 22
Twitter as a mirror of political space(s): An analysis of multi-level party competition in Italy 21
Fake news, Covid-19 e Infodemia: un esempio di ricerca sociale in real-time su Twitter 20
Da “Cherlie Hebdo” a Macerata Twitter, i rituali di riparazione agli attentati terroristici e la sfera pubblica 18
Milan makes it to the big leagues: A financialized growth machine at work 17
Studying ageism on social media An exploration of ageing discourses related to Covid-19 in the Italian Twittersphere 17
How pop music spreads in the hybrid media system: The role of digital platforms and broadcast media|La diffusione della musica pop nel sistema ibrido dei media: Tra piattaforme digitali e broadcaster tradizionali 17
Il fenomeno del policentrismo come veicolo di sviluppo dei quartieri: il caso milanese 16
frammentazione e ricomposizione nell'area di Porta Nuova 15
The Macerata Shooting: Digital Movements of Opinion in the Hybrid Media System 13
Aprire la scatola nera Corso riflessivo di sociologia computazionale 4
The Contradictions of Platform Urbanism: the Role of Corporate Property Managers in the Vacation Rental Market of Milan 4
The AstraZeneca affair. How the junk news regime affected the public debate on the COVID-19 vaccination controversy in Italy 3
The ups and downs of disruption: public image of Airbnb in Italy 1
The platformization of consumer culture: A theoretical framework 1
Totale 413
Categoria #
all - tutte 1.504
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.504


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/2023286 0 0 5 49 25 47 2 48 68 8 26 8
2023/2024127 10 8 8 10 11 23 14 28 10 5 0 0
Totale 413