PLATANIA, SILVIA MARIA RITA

PLATANIA, SILVIA MARIA RITA  

SCIENZE DELLA FORMAZIONE  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 100 (tempo di esecuzione: 0.035 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A lifestyle analysis of young consumers: a study in Italian context 1-gen-2014 Santisi, Giuseppe; Platania, SILVIA MARIA RITA; Hichy, Zira
The Apathy Evaluation Scale (AES-C): Psychometric Properties and Invariance of Italian Version in Mild Cognitive Impairment and Alzheimer's Disease 1-gen-2021 Furneri, Giovanna; Platania, SILVIA MARIA RITA; Privitera, Alessandra; Martelli, Federica; Smeriglio, Rossana; Razza, Grazia; Maci, Tiziana; Castellano, Sabrina; Drago, Filippo; Santagati, MARIO SALVATORE; Caponnetto, Pasquale; Caraci, Filippo; DI NUOVO, Santo
Associations of Thalassemia Major and satisfaction with quality of life: The mediating effect of social support 1-gen-2017 Platania, Silvia; Gruttadauria, Stefania; Citelli, Giulia; Giambrone, Loris; DI NUOVO, Santo
Benessere psicologico in adolescenza: relazione tra life skills, autoefficacia e abilità metacognitive 1-gen-2021 Commodari, Elena; Platania, SILVIA MARIA RITA; LA ROSA, VALENTINA LUCIA; Commodari, Giovanni; Carnemolla, Giulia; Parisi, Jessica; Network Europa, United
Building a social sustainable society: influence of interventions and training programs on organizational climate 1-gen-2022 Morando, Martina; Platania, SILVIA MARIA RITA
Clinical and neurocognitive predictors of functional outcome in depressed patients with partial response to treatment: One year follow-up study 1-gen-2020 Castellano, S.; Torrent, C.; Petralia, M. C.; Godos, J.; Cantarella, R. A.; Ventimiglia, A.; De Vivo, S.; Platania, S.; Guarnera, M.; Pirrone, C.; Drago, F.; Vieta, E.; Di Nuovo, S.; Popovic, D.; Caraci, F.
Comportamenti di consumo e costruzione di nuove identità: la valenza cognitiva del brand equity 1-gen-2010 Platania, SILVIA MARIA RITA
COMPORTAMENTO D'ACQUISTO E FATTORI DI PERSONALITA': IL CASO DEI CONSUMATORI DELLA "PERFETTI" 1-gen-2012 Platania, SILVIA MARIA RITA; Ramaci, T.
Consumi alternativi tra etica e bisogni: un’indagine esplorativa 1-gen-2003 Santisi, Giuseppe; Ramaci, T; Platania, SILVIA MARIA RITA; Vianello, M; DE CARLO, N. A.
Correlati di personalità della tendenza allo shopping compulsivo 1-gen-2017 Platania, SILVIA MARIA RITA; Castellano, Sabrina; Santisi, Giuseppe; DI NUOVO, Santo
Courage as a potential mediator between personality and coping 1-gen-2017 Magnano, Paola; Paolillo, A; Platania, SILVIA MARIA RITA; Santisi, Giuseppe
Cross‐Cultural Adaptation, Psychometric Properties and Measurement Invariance of the Italian Version of the Job Satisfaction Scale 1-gen-2021 Platania, SILVIA MARIA RITA; Caponnetto, Pasquale; Morando, Martina; Maglia, Marilena; Auditore, Roberta; Santisi, Giuseppe
Determinants of Choice and Intensity of Wine Consumption: Analysis of Local Product and Marketing Strategies 1-gen-2016 Platania, SILVIA MARIA RITA; Santisi, Giuseppe
Determinants of consumer choice towards luxury brands: differences between one-brand stores and outlet stores consumers 1-gen-2012 Platania, SILVIA MARIA RITA; Santisi, Giuseppe; Hichy, Zira
Development, enhancement and rebirth of the territory: the resilience of local products 1-gen-2016 Platania, SILVIA MARIA RITA; Santisi, Giuseppe; Platania, Marco
Effects of Green Brand Love on Loyalty and Green Purchase Behaviour. A comparative approach between pre and during pandemic consumers 1-gen-2022 Morando, Martina; Muhammad, Kashif; Platania, SILVIA MARIA RITA
The effects of Job crafting on Work engagement and the mediation role of Work satisfaction and Proactive personality 1-gen-2019 Platania, Silvia; Santisi, Giuseppe; Morando, Martina.
Effetti mediatori della laicità dello stato nella relazione tra identità cattolica, orientamento politico e matrimonio tra gay 1-gen-2012 Hichy, Zira; Santisi, Giuseppe; Halim Helmy Gerges, M; Platania, SILVIA MARIA RITA
Emotional intelligence as mediator between burnout and organisational outcomes 1-gen-2017 Magnano, Paola; Santisi, Giuseppe; Platania, SILVIA MARIA RITA
Entertainment marketing, experiential consumption and consumer behavior: the determinant of choice of wine in the store 1-gen-2016 Platania, Marco; Platania, SILVIA MARIA RITA; Santisi, Giuseppe