MILETI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 1.903
NA - Nord America 1.231
SA - Sud America 283
EU - Europa 279
AF - Africa 59
OC - Oceania 1
Totale 3.756
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.213
SG - Singapore 840
CN - Cina 683
BR - Brasile 239
KR - Corea 236
IT - Italia 120
RU - Federazione Russa 82
VN - Vietnam 52
BJ - Benin 30
NL - Olanda 23
AR - Argentina 15
BD - Bangladesh 15
IN - India 14
GB - Regno Unito 12
FR - Francia 9
HK - Hong Kong 9
IR - Iran 9
CI - Costa d'Avorio 8
IQ - Iraq 8
CA - Canada 7
PL - Polonia 7
CO - Colombia 6
ID - Indonesia 6
UA - Ucraina 6
VE - Venezuela 6
EC - Ecuador 5
JP - Giappone 5
KE - Kenya 5
MA - Marocco 5
MX - Messico 5
PY - Paraguay 5
SA - Arabia Saudita 5
UZ - Uzbekistan 5
DE - Germania 4
MY - Malesia 4
TR - Turchia 4
ZA - Sudafrica 4
FI - Finlandia 3
SE - Svezia 3
BO - Bolivia 2
CL - Cile 2
DO - Repubblica Dominicana 2
DZ - Algeria 2
EG - Egitto 2
ES - Italia 2
ET - Etiopia 2
TH - Thailandia 2
UY - Uruguay 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AL - Albania 1
AT - Austria 1
AU - Australia 1
AZ - Azerbaigian 1
CR - Costa Rica 1
CZ - Repubblica Ceca 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
IE - Irlanda 1
JM - Giamaica 1
LT - Lituania 1
MD - Moldavia 1
MK - Macedonia 1
PE - Perù 1
PH - Filippine 1
PK - Pakistan 1
SY - Repubblica araba siriana 1
TN - Tunisia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
Totale 3.756
Città #
Hefei 504
Singapore 450
Dallas 441
Santa Clara 319
Seoul 236
Boardman 89
Civitanova Marche 68
Moscow 37
Ashburn 33
Chicago 32
Los Angeles 32
Cotonou 30
Beijing 28
Buffalo 25
Amsterdam 19
Ho Chi Minh City 17
São Paulo 16
Hanoi 14
Rio de Janeiro 14
Rome 13
Hong Kong 9
Tehran 9
Abidjan 8
Charlotte 7
Mumbai 7
Warsaw 7
Brasília 6
Brooklyn 6
Atlanta 5
Boston 5
Curitiba 5
Milan 5
New York 5
Redondo Beach 5
San Francisco 5
Tokyo 5
Dhaka 4
Fortaleza 4
Phoenix 4
Porto Alegre 4
Tashkent 4
Asunción 3
Caxias do Sul 3
Chennai 3
Da Nang 3
Haiphong 3
Johannesburg 3
Kuala Lumpur 3
Las Vegas 3
Montreal 3
Nairobi 3
Nuremberg 3
Olinda 3
Ribeirão Preto 3
Riyadh 3
Taubaté 3
Volta Redonda 3
Washington 3
Addis Ababa 2
Araçatuba 2
Avellaneda 2
Baghdad 2
Bari 2
Belford Roxo 2
Belo Horizonte 2
Biên Hòa 2
Bogotá 2
Cabo Frio 2
Camaçari 2
Campinas 2
Canoas 2
Caracas 2
Casablanca 2
Colombo 2
Council Bluffs 2
Denver 2
Elk Grove Village 2
Erbil 2
Guaratuba 2
Guarujá 2
Guarulhos 2
Guayaquil 2
Helsinki 2
Itabira 2
Juneau 2
Kyiv 2
Lecce 2
London 2
Manchester 2
Mascalucia 2
Montevideo 2
Naples 2
Natal 2
Ninh Bình 2
Osasco 2
Pensacola 2
Piracicaba 2
Ponta Grossa 2
Porto Velho 2
Queens 2
Totale 2.671
Nome #
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 62
Dalla Blue Economy al Blue Marketing: un’analisi bibliometrica 59
Why Do Tourists Escape from Overtourism? Cognitive and Emotional Determinants Affecting Farm Tourists Behavior 58
Nanomarketing: A New Frontier in Neuromarketing 57
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 57
Analisi e Prospettive del Mercato della Cultura 56
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity 55
Le Campagne di Marketing Politico Online: Una Rassegna Sistematica della Letteratura 55
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 53
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 53
Determinants of Southern Italian households' intention to adopt energy efficiency measures in residential buildings 53
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink. FOOD QUALITY AND PREFERENCE 52
Blockchain Traceability in Trading Biomasses Obtained with an Integrated Multi-Trophic Aquaculture 52
What Does Make You Happy? The Impact of Communication and Language Typologies on Tourists’ Perceived Happiness 52
Il Ruolo della Grande Distribuzione nello Sviluppo Economico Italiano 52
dei Sistemi Locali e Globalizzazione. Lo Sviluppo di Marchi e di Brevetti come Fattore Competitivo. Il Caso del Distretto Calzaturiero di Casarano-Tricase 51
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case 51
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences 50
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 50
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) 50
The Interplay of Hedonic Trend and Time Pressure in the Evaluation of Multi-Episode Tour Experiences 49
New Technologies for Sustainable Management of the Food Sector 49
Crisi e trasformazione dei Distretti Calzaturieri Pugliesi. Analisi Strutturale, Strategica e relazionale dei Sistemi Territoriali di Casarano e Barletta nell'Ultimo Ventennio 49
La GDO e il Territorio: Il Contributo della Grande Distribuzione allo Sviluppo Locale in Puglia: Un’Indagine Longitudinale 49
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector 48
The pink bias: Consumption choices of pink-colored products 48
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 48
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Explanatory Study in the UK Market 47
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 47
Consumption Behavior of Blue Crabs in Italy: Main Rational and Emotional Motives 47
La Relazione tra Comportamento di Spesa e Abbandono dei Clienti nel Mercato delle Carte di Credito 46
Break-Even Point of a New Food Product: The Blue Crab in the Mediterranean Sea 46
Digital Interactions in Q&A Sites: A Research Analysis on the Language of Golf Tourism”, International Colloquium on Language Devices and Communication Strategies in digital Communieties 45
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell’Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosa 45
Le avvertenze nella comunicazione di marketing dei prodotti alimentari 45
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 45
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 44
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 44
Chatbot sanitari: prompt emotivi per un dialogo empatico 44
L’Interazione tra Sense of Agency e Happiness con il Word of Mouth: Prove da un Contesto di Turismo Culturale 44
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Exploratory Study in the UK Market 44
Distortion in Consumers' Money Perception: A Study on Values and Quantity 44
Health Choices and Risk Perception in Elderly Consumers: A Systematic Review 43
La percezione dell'ipocrisia politica nel governo dei sistemi territoriali locali 43
The Impact of English as a Lingua Franca on Emotions: An Experimental Study through Facereader 43
L'applicazione delle nanotecnologie al neuromarketing: Rassegna e proposizioni 43
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 42
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 42
Negative Emotions in Visual and/or Textual Information Contents: A Food Neuromarketing Study 42
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 41
ELF e strategie linguistiche nei siti di Q&A: una ricerca esplorativa sul linguaggio emozionale nel turismo del golf 41
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica 41
The influence of negative travel-related experience on tourist’s brand loyalty 41
How Super- and Hyper-Markets Contribute to Italian Local Development 41
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 40
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to Nanodevices 40
Il Direct marketing. Dall'invio postale alle autostrade elettroniche 40
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 40
La Percezione del Contenuto di Grassi nei Cibi: Differenze nelle Informazioni Verbali o Visive 40
Poster of ECSA 59 Elsevier Conference “Using the Best Scientific Knowledge for the Sustainable Management of Estuaries and Costal Seas 40
The effect of nonconscious mimicry and obedience on consumer behavior: The role of conformism 39
Innovative Sustainable Products and “Made in Italy” Effect: The Reuse of Fish Leather in the Fashion Industry 39
How Super- and Hyper-Markets Contribute to the Italian Local Development 39
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 39
L'Impatto di Super e Iper-Mercati sullo Sviluppo Economico Italiano e Pugliese 39
La Percezione dell’Ipocrisia Politica nel Governo dei Sistemi Territoriali Locali 39
The Effectiveness of Visual and/or Textual Statements in Alcohol Warnings 38
How to Mitigate the Effects of Negative Events in Transport sector on Tourism Destination 38
La Politica di Marca 38
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 38
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 38
Effetti del Finale Tronco, Esatto e in Dissolvenza delle Musiche Pubblicitarie sul Ricordo della Marca e del Messaggio 38
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to "Nanodevices" 38
Il Direct Marketing e le Nuove Comunicazioni Multimediali 38
Le campagne di marketing politico online: una rassegna sistematica della letteratura 37
Push and Pull Factor as Determinants of Destination Loyalty 37
Key Factors for the Adoption of Blockchain Technologies in the Italian Healthcare Sector: A Managerial Perspective 37
Il Ruolo della Raccolta delle Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 36
Pictorial warning labels as deterrents of alcohol abuse 35
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell'Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosaa 35
Mix-and-Match’ Fashion Trend and Luxury Brand Recognition: An Empirical Test Using Eye-tracking 35
Quantity Distortion Effect in Consumers’ Perception of Different Volumes and Weights of Money: A Pilot Study 33
Le criticità del Terziario Avanzato nello Sviluppo del Salento: una Ricerca Esplorativa 32
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 32
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 31
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 30
La Via Diretta alla Comunicazione 24
Specialised Knowledge in Q&A Sites: a Pragmalinguistic Analysis of Golf Tourism through Sentistrength 23
“Communication in the vaccination campaign against Covid-19: an analysis of the determinants of intention to vaccinate” 22
Totale 3.855
Categoria #
all - tutte 12.025
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
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selected - selezionate 0
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Totale 12.025


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2023/2024189 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 107 82
2024/20251.500 7 157 59 68 204 238 50 24 133 127 155 278
2025/20262.166 324 599 555 196 470 22 0 0 0 0 0 0
Totale 3.855