MILETI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 1.386
NA - Nord America 681
EU - Europa 176
SA - Sud America 162
AF - Africa 20
Totale 2.425
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 667
SG - Singapore 582
CN - Cina 557
KR - Corea 187
BR - Brasile 146
IT - Italia 111
NL - Olanda 13
IN - India 12
BD - Bangladesh 11
GB - Regno Unito 11
FR - Francia 9
PL - Polonia 7
CA - Canada 6
CI - Costa d'Avorio 6
HK - Hong Kong 5
IQ - Iraq 5
JP - Giappone 5
RU - Federazione Russa 5
SA - Arabia Saudita 5
CO - Colombia 4
DE - Germania 4
KE - Kenya 4
MA - Marocco 4
MX - Messico 4
UA - Ucraina 4
UZ - Uzbekistan 4
VE - Venezuela 4
VN - Vietnam 4
AR - Argentina 3
FI - Finlandia 3
BO - Bolivia 2
ES - Italia 2
TR - Turchia 2
ZA - Sudafrica 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AL - Albania 1
AT - Austria 1
AZ - Azerbaigian 1
CL - Cile 1
CR - Costa Rica 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
EC - Ecuador 1
EG - Egitto 1
ET - Etiopia 1
HR - Croazia 1
ID - Indonesia 1
IE - Irlanda 1
JM - Giamaica 1
MD - Moldavia 1
MK - Macedonia 1
PH - Filippine 1
PK - Pakistan 1
SE - Svezia 1
SY - Repubblica araba siriana 1
TN - Tunisia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UY - Uruguay 1
Totale 2.425
Città #
Hefei 479
Singapore 368
Santa Clara 318
Seoul 187
Boardman 89
Civitanova Marche 68
Chicago 32
Los Angeles 14
Beijing 13
Rome 12
Ashburn 10
Rio de Janeiro 10
São Paulo 10
Amsterdam 9
Warsaw 7
Abidjan 6
Brooklyn 6
Charlotte 6
Mumbai 6
Boston 5
Hong Kong 5
Milan 5
San Francisco 5
Tokyo 5
Fortaleza 4
New York 4
Phoenix 4
Atlanta 3
Chennai 3
Curitiba 3
Dhaka 3
Las Vegas 3
Nuremberg 3
Ribeirão Preto 3
Riyadh 3
Tashkent 3
Taubaté 3
Araçatuba 2
Bari 2
Belo Horizonte 2
Bogotá 2
Brasília 2
Campinas 2
Casablanca 2
Caxias do Sul 2
Council Bluffs 2
Hanoi 2
Helsinki 2
Itabira 2
Johannesburg 2
Juneau 2
Kyiv 2
Lecce 2
London 2
Manchester 2
Mascalucia 2
Montreal 2
Nairobi 2
Naples 2
Natal 2
Olinda 2
Pensacola 2
Piracicaba 2
Porto Alegre 2
Porto Velho 2
Queens 2
Secaucus 2
Vernole 2
Washington 2
Addis Ababa 1
Alfenas 1
Anapu 1
Anápolis 1
Apopka 1
Araucária 1
Arroio Grande 1
Atibaia 1
Bacabal 1
Baghdad 1
Baku 1
Barquisimeto 1
Barra Funda 1
Barra do Choça 1
Basra 1
Belcourt 1
Belford Roxo 1
Belo Jardim 1
Benito Juarez 1
Benito Juárez 1
Betim 1
Bhiwandi 1
Birmingham 1
Boa Vista 1
Bridgewater 1
Brovary 1
Bucaramanga 1
Buffalo 1
Buritama 1
Cabo Frio 1
Cachoeirinha 1
Totale 1.812
Nome #
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity 41
Nanomarketing: A New Frontier in Neuromarketing 41
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink. FOOD QUALITY AND PREFERENCE 40
Le Campagne di Marketing Politico Online: Una Rassegna Sistematica della Letteratura 40
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 40
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 39
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 37
Analisi e Prospettive del Mercato della Cultura 36
Crisi e trasformazione dei Distretti Calzaturieri Pugliesi. Analisi Strutturale, Strategica e relazionale dei Sistemi Territoriali di Casarano e Barletta nell'Ultimo Ventennio 36
Dalla Blue Economy al Blue Marketing: un’analisi bibliometrica 35
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences 35
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 35
dei Sistemi Locali e Globalizzazione. Lo Sviluppo di Marchi e di Brevetti come Fattore Competitivo. Il Caso del Distretto Calzaturiero di Casarano-Tricase 35
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case 35
Determinants of Southern Italian households' intention to adopt energy efficiency measures in residential buildings 35
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector 34
Blockchain Traceability in Trading Biomasses Obtained with an Integrated Multi-Trophic Aquaculture 34
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Explanatory Study in the UK Market 34
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 34
The Interplay of Hedonic Trend and Time Pressure in the Evaluation of Multi-Episode Tour Experiences 33
Health Choices and Risk Perception in Elderly Consumers: A Systematic Review 33
La GDO e il Territorio: Il Contributo della Grande Distribuzione allo Sviluppo Locale in Puglia: Un’Indagine Longitudinale 33
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 33
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) 33
The pink bias: Consumption choices of pink-colored products 32
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 32
Le avvertenze nella comunicazione di marketing dei prodotti alimentari 32
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 32
Break-Even Point of a New Food Product: The Blue Crab in the Mediterranean Sea 32
La Percezione dell’Ipocrisia Politica nel Governo dei Sistemi Territoriali Locali 32
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 31
La percezione dell'ipocrisia politica nel governo dei sistemi territoriali locali 31
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell’Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosa 31
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 31
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 31
Negative Emotions in Visual and/or Textual Information Contents: A Food Neuromarketing Study 31
What Does Make You Happy? The Impact of Communication and Language Typologies on Tourists’ Perceived Happiness 31
New Technologies for Sustainable Management of the Food Sector 30
The effect of nonconscious mimicry and obedience on consumer behavior: The role of conformism 30
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Exploratory Study in the UK Market 30
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 30
La Relazione tra Comportamento di Spesa e Abbandono dei Clienti nel Mercato delle Carte di Credito 30
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica 30
How Super- and Hyper-Markets Contribute to Italian Local Development 30
Distortion in Consumers' Money Perception: A Study on Values and Quantity 30
ELF e strategie linguistiche nei siti di Q&A: una ricerca esplorativa sul linguaggio emozionale nel turismo del golf 29
L'Impatto di Super e Iper-Mercati sullo Sviluppo Economico Italiano e Pugliese 29
La Percezione del Contenuto di Grassi nei Cibi: Differenze nelle Informazioni Verbali o Visive 29
Why Do Tourists Escape from Overtourism? Cognitive and Emotional Determinants Affecting Farm Tourists Behavior 29
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 29
Il Ruolo della Raccolta delle Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 28
Digital Interactions in Q&A Sites: A Research Analysis on the Language of Golf Tourism”, International Colloquium on Language Devices and Communication Strategies in digital Communieties 27
Chatbot sanitari: prompt emotivi per un dialogo empatico 27
How Super- and Hyper-Markets Contribute to the Italian Local Development 27
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 27
Il Direct marketing. Dall'invio postale alle autostrade elettroniche 27
L’Interazione tra Sense of Agency e Happiness con il Word of Mouth: Prove da un Contesto di Turismo Culturale 26
The Impact of English as a Lingua Franca on Emotions: An Experimental Study through Facereader 26
How to Mitigate the Effects of Negative Events in Transport sector on Tourism Destination 26
Consumption Behavior of Blue Crabs in Italy: Main Rational and Emotional Motives 26
Le campagne di marketing politico online: una rassegna sistematica della letteratura 26
Effetti del Finale Tronco, Esatto e in Dissolvenza delle Musiche Pubblicitarie sul Ricordo della Marca e del Messaggio 26
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 25
L'applicazione delle nanotecnologie al neuromarketing: Rassegna e proposizioni 25
Innovative Sustainable Products and “Made in Italy” Effect: The Reuse of Fish Leather in the Fashion Industry 24
La Politica di Marca 24
Il Ruolo della Grande Distribuzione nello Sviluppo Economico Italiano 24
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 24
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 23
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell'Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosaa 23
Mix-and-Match’ Fashion Trend and Luxury Brand Recognition: An Empirical Test Using Eye-tracking 23
Pictorial warning labels as deterrents of alcohol abuse 22
The Effectiveness of Visual and/or Textual Statements in Alcohol Warnings 22
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 22
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to Nanodevices 21
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 21
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to "Nanodevices" 21
Push and Pull Factor as Determinants of Destination Loyalty 20
Quantity Distortion Effect in Consumers’ Perception of Different Volumes and Weights of Money: A Pilot Study 20
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 19
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 19
Il Direct Marketing e le Nuove Comunicazioni Multimediali 19
Le criticità del Terziario Avanzato nello Sviluppo del Salento: una Ricerca Esplorativa 18
Poster of ECSA 59 Elsevier Conference “Using the Best Scientific Knowledge for the Sustainable Management of Estuaries and Costal Seas 18
The influence of negative travel-related experience on tourist’s brand loyalty 17
La Via Diretta alla Comunicazione 17
“Communication in the vaccination campaign against Covid-19: an analysis of the determinants of intention to vaccinate” 14
Key Factors for the Adoption of Blockchain Technologies in the Italian Healthcare Sector: A Managerial Perspective 13
Specialised Knowledge in Q&A Sites: a Pragmalinguistic Analysis of Golf Tourism through Sentistrength 12
Totale 2.524
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2023/2024189 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 107 82
2024/20251.500 7 157 59 68 204 238 50 24 133 127 155 278
2025/2026835 324 511 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 2.524