MILETI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 746
NA - Nord America 631
EU - Europa 164
SA - Sud America 141
AF - Africa 17
Totale 1.699
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 625
SG - Singapore 447
CN - Cina 182
BR - Brasile 126
IT - Italia 113
KR - Corea 80
NL - Olanda 13
GB - Regno Unito 10
BD - Bangladesh 7
CI - Costa d'Avorio 6
IN - India 6
HK - Hong Kong 5
RU - Federazione Russa 5
CO - Colombia 4
DE - Germania 4
JP - Giappone 4
MA - Marocco 4
UA - Ucraina 4
VE - Venezuela 4
AR - Argentina 3
FI - Finlandia 3
IQ - Iraq 3
KE - Kenya 3
PL - Polonia 3
UZ - Uzbekistan 3
MX - Messico 2
SA - Arabia Saudita 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AL - Albania 1
AT - Austria 1
BO - Bolivia 1
CA - Canada 1
CL - Cile 1
CR - Costa Rica 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
EC - Ecuador 1
EG - Egitto 1
ES - Italia 1
ET - Etiopia 1
FR - Francia 1
HR - Croazia 1
ID - Indonesia 1
IE - Irlanda 1
JM - Giamaica 1
MD - Moldavia 1
MK - Macedonia 1
PH - Filippine 1
PK - Pakistan 1
SE - Svezia 1
SY - Repubblica araba siriana 1
TN - Tunisia 1
TR - Turchia 1
UY - Uruguay 1
VN - Vietnam 1
Totale 1.699
Città #
Santa Clara 327
Singapore 304
Hefei 166
Boardman 93
Seoul 80
Civitanova Marche 70
Chicago 32
Beijing 13
Rome 12
Amsterdam 9
Rio de Janeiro 8
São Paulo 8
Abidjan 6
Hong Kong 5
Milan 5
Mumbai 5
Ashburn 4
Phoenix 4
San Francisco 4
Tokyo 4
Atlanta 3
Charlotte 3
Curitiba 3
Dhaka 3
Fortaleza 3
Las Vegas 3
Los Angeles 3
New York 3
Nuremberg 3
Ribeirão Preto 3
Taubaté 3
Warsaw 3
Araçatuba 2
Belo Horizonte 2
Bogotá 2
Brasília 2
Campinas 2
Casablanca 2
Helsinki 2
Itabira 2
Juneau 2
Kyiv 2
Lecce 2
London 2
Manchester 2
Mascalucia 2
Naples 2
Olinda 2
Piracicaba 2
Riyadh 2
Sinalunga 2
Tashkent 2
Vernole 2
Addis Ababa 1
Alfenas 1
Anapu 1
Anápolis 1
Arroio Grande 1
Atibaia 1
Bacabal 1
Barquisimeto 1
Belcourt 1
Belford Roxo 1
Belo Jardim 1
Benito Juárez 1
Betim 1
Birmingham 1
Boa Vista 1
Boston 1
Bridgewater 1
Brooklyn 1
Brovary 1
Bucaramanga 1
Buffalo 1
Buritama 1
Cabo Frio 1
Cachoeirinha 1
Cairo 1
Camaragibe 1
Camaçari 1
Cambé 1
Campo Grande 1
Campos Verdes 1
Canoas 1
Caracas 1
Caxias do Sul 1
Chennai 1
Chita 1
Citrus Heights 1
Cochabamba 1
Concord 1
Conselheiro Lafaiete 1
Coro 1
Corpus Christi 1
Corrente 1
Council Bluffs 1
Coyoacán 1
Crateús 1
Dom Eliseu 1
Dublin 1
Totale 1.284
Nome #
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity 28
Le Campagne di Marketing Politico Online: Una Rassegna Sistematica della Letteratura 28
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 28
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 26
Nanomarketing: A New Frontier in Neuromarketing 26
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 26
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink. FOOD QUALITY AND PREFERENCE 25
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Explanatory Study in the UK Market 25
Analisi e Prospettive del Mercato della Cultura 25
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case 25
Distortion in Consumers' Money Perception: A Study on Values and Quantity 25
Determinants of Southern Italian households' intention to adopt energy efficiency measures in residential buildings 25
Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings 24
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 24
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 24
dei Sistemi Locali e Globalizzazione. Lo Sviluppo di Marchi e di Brevetti come Fattore Competitivo. Il Caso del Distretto Calzaturiero di Casarano-Tricase 24
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) 24
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica 24
La Percezione dell’Ipocrisia Politica nel Governo dei Sistemi Territoriali Locali 24
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 24
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector 23
The pink bias: Consumption choices of pink-colored products 23
La percezione dell'ipocrisia politica nel governo dei sistemi territoriali locali 23
Crisi e trasformazione dei Distretti Calzaturieri Pugliesi. Analisi Strutturale, Strategica e relazionale dei Sistemi Territoriali di Casarano e Barletta nell'Ultimo Ventennio 23
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 23
How Super- and Hyper-Markets Contribute to the Italian Local Development 23
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 23
Le avvertenze nella comunicazione di marketing dei prodotti alimentari 23
Break-Even Point of a New Food Product: The Blue Crab in the Mediterranean Sea 23
Dalla Blue Economy al Blue Marketing: un’analisi bibliometrica 22
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 22
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell’Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosa 22
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Exploratory Study in the UK Market 22
What Does Make You Happy? The Impact of Communication and Language Typologies on Tourists’ Perceived Happiness 22
Il Ruolo della Raccolta delle Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 22
L'Impatto di Super e Iper-Mercati sullo Sviluppo Economico Italiano e Pugliese 22
The Interplay of Hedonic Trend and Time Pressure in the Evaluation of Multi-Episode Tour Experiences 21
Blockchain Traceability in Trading Biomasses Obtained with an Integrated Multi-Trophic Aquaculture 21
Health Choices and Risk Perception in Elderly Consumers: A Systematic Review 21
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences 21
La GDO e il Territorio: Il Contributo della Grande Distribuzione allo Sviluppo Locale in Puglia: Un’Indagine Longitudinale 21
La Relazione tra Comportamento di Spesa e Abbandono dei Clienti nel Mercato delle Carte di Credito 21
Negative Emotions in Visual and/or Textual Information Contents: A Food Neuromarketing Study 21
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 21
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 21
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 21
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 20
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 20
La Politica di Marca 20
Il Ruolo della Grande Distribuzione nello Sviluppo Economico Italiano 20
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell'Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosaa 20
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 20
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to "Nanodevices" 20
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 19
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 19
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 19
How Super- and Hyper-Markets Contribute to Italian Local Development 19
Effetti del Finale Tronco, Esatto e in Dissolvenza delle Musiche Pubblicitarie sul Ricordo della Marca e del Messaggio 19
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 19
La Percezione del Contenuto di Grassi nei Cibi: Differenze nelle Informazioni Verbali o Visive 19
Why Do Tourists Escape from Overtourism? Cognitive and Emotional Determinants Affecting Farm Tourists Behavior 19
ELF e strategie linguistiche nei siti di Q&A: una ricerca esplorativa sul linguaggio emozionale nel turismo del golf 18
Le campagne di marketing politico online: una rassegna sistematica della letteratura 18
Il Direct marketing. Dall'invio postale alle autostrade elettroniche 18
New Technologies for Sustainable Management of the Food Sector 17
The effect of nonconscious mimicry and obedience on consumer behavior: The role of conformism 17
Innovative Sustainable Products and “Made in Italy” Effect: The Reuse of Fish Leather in the Fashion Industry 17
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to Nanodevices 17
Le criticità del Terziario Avanzato nello Sviluppo del Salento: una Ricerca Esplorativa 17
La Via Diretta alla Comunicazione 17
Poster of ECSA 59 Elsevier Conference “Using the Best Scientific Knowledge for the Sustainable Management of Estuaries and Costal Seas 17
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 17
Chatbot sanitari: prompt emotivi per un dialogo empatico 16
Il Direct Marketing e le Nuove Comunicazioni Multimediali 16
Consumption Behavior of Blue Crabs in Italy: Main Rational and Emotional Motives 15
Mix-and-Match’ Fashion Trend and Luxury Brand Recognition: An Empirical Test Using Eye-tracking 15
L'applicazione delle nanotecnologie al neuromarketing: Rassegna e proposizioni 15
The Impact of English as a Lingua Franca on Emotions: An Experimental Study through Facereader 14
Quantity Distortion Effect in Consumers’ Perception of Different Volumes and Weights of Money: A Pilot Study 14
“Communication in the vaccination campaign against Covid-19: an analysis of the determinants of intention to vaccinate” 14
Digital Interactions in Q&A Sites: A Research Analysis on the Language of Golf Tourism”, International Colloquium on Language Devices and Communication Strategies in digital Communieties 13
Pictorial warning labels as deterrents of alcohol abuse 13
How to Mitigate the Effects of Negative Events in Transport sector on Tourism Destination 13
L’Interazione tra Sense of Agency e Happiness con il Word of Mouth: Prove da un Contesto di Turismo Culturale 12
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 12
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 11
The Effectiveness of Visual and/or Textual Statements in Alcohol Warnings 11
Push and Pull Factor as Determinants of Destination Loyalty 11
Specialised Knowledge in Q&A Sites: a Pragmalinguistic Analysis of Golf Tourism through Sentistrength 10
The influence of negative travel-related experience on tourist’s brand loyalty 9
Key Factors for the Adoption of Blockchain Technologies in the Italian Healthcare Sector: A Managerial Perspective 9
Totale 1.800
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2023/2024195 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 110 85
2024/20251.534 7 164 60 70 210 242 52 24 135 129 158 283
2025/202671 71 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 1.800