MILETI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 1.576
NA - Nord America 1.134
SA - Sud America 226
EU - Europa 183
AF - Africa 26
Totale 3.145
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.117
CN - Cina 660
SG - Singapore 584
KR - Corea 236
BR - Brasile 194
IT - Italia 116
VN - Vietnam 27
BD - Bangladesh 14
IN - India 13
NL - Olanda 13
AR - Argentina 11
GB - Regno Unito 11
FR - Francia 9
CI - Costa d'Avorio 8
HK - Hong Kong 7
IQ - Iraq 7
PL - Polonia 7
CA - Canada 6
CO - Colombia 5
JP - Giappone 5
KE - Kenya 5
MA - Marocco 5
MX - Messico 5
RU - Federazione Russa 5
SA - Arabia Saudita 5
UA - Ucraina 5
VE - Venezuela 5
DE - Germania 4
EC - Ecuador 4
UZ - Uzbekistan 4
FI - Finlandia 3
ID - Indonesia 3
TR - Turchia 3
ZA - Sudafrica 3
BO - Bolivia 2
CL - Cile 2
DO - Repubblica Dominicana 2
ES - Italia 2
ET - Etiopia 2
TH - Thailandia 2
UY - Uruguay 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AL - Albania 1
AT - Austria 1
AZ - Azerbaigian 1
CR - Costa Rica 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DZ - Algeria 1
EG - Egitto 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
IE - Irlanda 1
JM - Giamaica 1
MD - Moldavia 1
MK - Macedonia 1
PH - Filippine 1
PK - Pakistan 1
PY - Paraguay 1
SE - Svezia 1
SY - Repubblica araba siriana 1
TN - Tunisia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
Totale 3.145
Città #
Hefei 504
Dallas 440
Singapore 369
Santa Clara 318
Seoul 236
Boardman 89
Civitanova Marche 68
Chicago 32
Beijing 15
Los Angeles 14
São Paulo 14
Rio de Janeiro 12
Rome 12
Ashburn 10
Ho Chi Minh City 10
Amsterdam 9
Abidjan 8
Hong Kong 7
Warsaw 7
Brooklyn 6
Charlotte 6
Mumbai 6
Atlanta 5
Boston 5
Brasília 5
Curitiba 5
Hanoi 5
Milan 5
New York 5
San Francisco 5
Tokyo 5
Fortaleza 4
Phoenix 4
Chennai 3
Dhaka 3
Haiphong 3
Las Vegas 3
Nairobi 3
Nuremberg 3
Olinda 3
Porto Alegre 3
Ribeirão Preto 3
Riyadh 3
Tashkent 3
Taubaté 3
Washington 3
Addis Ababa 2
Araçatuba 2
Avellaneda 2
Baghdad 2
Bari 2
Belford Roxo 2
Belo Horizonte 2
Bogotá 2
Campinas 2
Caracas 2
Casablanca 2
Caxias do Sul 2
Colombo 2
Council Bluffs 2
Da Nang 2
Erbil 2
Guaratuba 2
Guarujá 2
Guarulhos 2
Guayaquil 2
Helsinki 2
Itabira 2
Johannesburg 2
Juneau 2
Kyiv 2
Lecce 2
London 2
Manchester 2
Mascalucia 2
Montevideo 2
Montreal 2
Naples 2
Natal 2
Pensacola 2
Piracicaba 2
Porto Velho 2
Queens 2
Ribeirão das Neves 2
Santo Domingo 2
Secaucus 2
Vernole 2
Alfenas 1
Alto Paraíso de Goiás 1
Ambato 1
Americana 1
Ananindeua 1
Anapu 1
Anápolis 1
Apopka 1
Araucária 1
Arroio Grande 1
Asunción 1
Atibaia 1
Bacabal 1
Totale 2.379
Nome #
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 52
Nanomarketing: A New Frontier in Neuromarketing 51
Le Campagne di Marketing Politico Online: Una Rassegna Sistematica della Letteratura 50
Why Do Tourists Escape from Overtourism? Cognitive and Emotional Determinants Affecting Farm Tourists Behavior 49
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 48
Dalla Blue Economy al Blue Marketing: un’analisi bibliometrica 47
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink. FOOD QUALITY AND PREFERENCE 47
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity 46
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 46
Determinants of Southern Italian households' intention to adopt energy efficiency measures in residential buildings 46
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 44
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences 44
New Technologies for Sustainable Management of the Food Sector 43
dei Sistemi Locali e Globalizzazione. Lo Sviluppo di Marchi e di Brevetti come Fattore Competitivo. Il Caso del Distretto Calzaturiero di Casarano-Tricase 43
What Does Make You Happy? The Impact of Communication and Language Typologies on Tourists’ Perceived Happiness 43
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 43
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case 43
The pink bias: Consumption choices of pink-colored products 42
Blockchain Traceability in Trading Biomasses Obtained with an Integrated Multi-Trophic Aquaculture 42
Analisi e Prospettive del Mercato della Cultura 42
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 42
The Interplay of Hedonic Trend and Time Pressure in the Evaluation of Multi-Episode Tour Experiences 41
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector 41
Crisi e trasformazione dei Distretti Calzaturieri Pugliesi. Analisi Strutturale, Strategica e relazionale dei Sistemi Territoriali di Casarano e Barletta nell'Ultimo Ventennio 41
La GDO e il Territorio: Il Contributo della Grande Distribuzione allo Sviluppo Locale in Puglia: Un’Indagine Longitudinale 41
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 41
Le avvertenze nella comunicazione di marketing dei prodotti alimentari 41
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) 41
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Explanatory Study in the UK Market 40
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Exploratory Study in the UK Market 40
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 39
The Impact of English as a Lingua Franca on Emotions: An Experimental Study through Facereader 39
La Relazione tra Comportamento di Spesa e Abbandono dei Clienti nel Mercato delle Carte di Credito 39
Il Ruolo della Grande Distribuzione nello Sviluppo Economico Italiano 39
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 38
Consumption Behavior of Blue Crabs in Italy: Main Rational and Emotional Motives 38
Negative Emotions in Visual and/or Textual Information Contents: A Food Neuromarketing Study 38
How Super- and Hyper-Markets Contribute to Italian Local Development 38
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 38
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 37
Health Choices and Risk Perception in Elderly Consumers: A Systematic Review 37
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 37
ELF e strategie linguistiche nei siti di Q&A: una ricerca esplorativa sul linguaggio emozionale nel turismo del golf 37
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell’Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosa 36
Break-Even Point of a New Food Product: The Blue Crab in the Mediterranean Sea 36
L'applicazione delle nanotecnologie al neuromarketing: Rassegna e proposizioni 36
La percezione dell'ipocrisia politica nel governo dei sistemi territoriali locali 35
Digital Interactions in Q&A Sites: A Research Analysis on the Language of Golf Tourism”, International Colloquium on Language Devices and Communication Strategies in digital Communieties 35
Innovative Sustainable Products and “Made in Italy” Effect: The Reuse of Fish Leather in the Fashion Industry 35
L'Impatto di Super e Iper-Mercati sullo Sviluppo Economico Italiano e Pugliese 35
La Percezione dell’Ipocrisia Politica nel Governo dei Sistemi Territoriali Locali 35
Distortion in Consumers' Money Perception: A Study on Values and Quantity 35
La Percezione del Contenuto di Grassi nei Cibi: Differenze nelle Informazioni Verbali o Visive 35
The effect of nonconscious mimicry and obedience on consumer behavior: The role of conformism 34
L’Interazione tra Sense of Agency e Happiness con il Word of Mouth: Prove da un Contesto di Turismo Culturale 34
The Effectiveness of Visual and/or Textual Statements in Alcohol Warnings 34
How to Mitigate the Effects of Negative Events in Transport sector on Tourism Destination 34
How Super- and Hyper-Markets Contribute to the Italian Local Development 34
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 34
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 34
Poster of ECSA 59 Elsevier Conference “Using the Best Scientific Knowledge for the Sustainable Management of Estuaries and Costal Seas 34
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 33
Il Ruolo della Raccolta delle Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 33
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica 33
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 33
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to Nanodevices 33
Effetti del Finale Tronco, Esatto e in Dissolvenza delle Musiche Pubblicitarie sul Ricordo della Marca e del Messaggio 33
Il Direct marketing. Dall'invio postale alle autostrade elettroniche 33
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to "Nanodevices" 33
Chatbot sanitari: prompt emotivi per un dialogo empatico 32
Le campagne di marketing politico online: una rassegna sistematica della letteratura 32
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 30
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell'Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosaa 30
Push and Pull Factor as Determinants of Destination Loyalty 30
Pictorial warning labels as deterrents of alcohol abuse 29
La Politica di Marca 29
Mix-and-Match’ Fashion Trend and Luxury Brand Recognition: An Empirical Test Using Eye-tracking 29
Quantity Distortion Effect in Consumers’ Perception of Different Volumes and Weights of Money: A Pilot Study 29
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 29
The influence of negative travel-related experience on tourist’s brand loyalty 28
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 28
Le criticità del Terziario Avanzato nello Sviluppo del Salento: una Ricerca Esplorativa 27
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 26
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 26
Il Direct Marketing e le Nuove Comunicazioni Multimediali 26
Key Factors for the Adoption of Blockchain Technologies in the Italian Healthcare Sector: A Managerial Perspective 23
La Via Diretta alla Comunicazione 20
Specialised Knowledge in Q&A Sites: a Pragmalinguistic Analysis of Golf Tourism through Sentistrength 19
“Communication in the vaccination campaign against Covid-19: an analysis of the determinants of intention to vaccinate” 19
Totale 3.244
Categoria #
all - tutte 10.798
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 10.798


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2023/2024189 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 107 82
2024/20251.500 7 157 59 68 204 238 50 24 133 127 155 278
2025/20261.555 324 599 555 77 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 3.244