STURIALE, LUISA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.925
EU - Europa 1.721
AS - Asia 428
AF - Africa 101
SA - Sud America 14
OC - Oceania 7
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
AN - Antartide 1
Totale 4.203
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.796
IT - Italia 471
IE - Irlanda 405
CN - Cina 363
UA - Ucraina 361
CA - Canada 124
RU - Federazione Russa 120
FI - Finlandia 94
DE - Germania 69
FR - Francia 53
SE - Svezia 52
CI - Costa d'Avorio 41
SN - Senegal 41
VN - Vietnam 23
GB - Regno Unito 19
GR - Grecia 17
NG - Nigeria 14
CH - Svizzera 13
BR - Brasile 9
RO - Romania 8
IN - India 7
NL - Olanda 7
AT - Austria 6
ES - Italia 6
EU - Europa 6
JP - Giappone 6
UZ - Uzbekistan 6
AU - Australia 5
MX - Messico 5
PL - Polonia 4
SG - Singapore 4
BE - Belgio 3
LB - Libano 3
LU - Lussemburgo 3
PT - Portogallo 3
TN - Tunisia 3
TW - Taiwan 3
CO - Colombia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
PH - Filippine 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
AM - Armenia 1
AR - Argentina 1
BG - Bulgaria 1
BN - Brunei Darussalam 1
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DZ - Algeria 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
GS - Georgia del Sud e Isole Sandwich Australi 1
HK - Hong Kong 1
HU - Ungheria 1
ID - Indonesia 1
IL - Israele 1
IS - Islanda 1
KR - Corea 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LK - Sri Lanka 1
MA - Marocco 1
PK - Pakistan 1
SA - Arabia Saudita 1
TH - Thailandia 1
Totale 4.203
Città #
Chandler 427
Dublin 403
Jacksonville 353
Lawrence 116
Catania 114
Cambridge 112
Nanjing 111
Andover 108
Toronto 103
Helsinki 92
Des Moines 59
San Mateo 56
Boardman 50
Ashburn 49
Wilmington 42
Abidjan 41
Dakar 41
Hebei 37
Nanchang 37
Shenyang 31
Bremen 27
Saint Petersburg 23
Jiaxing 22
Changsha 20
Ottawa 20
Tianjin 20
Hanoi 18
Palermo 17
Falls Church 15
Abuja 14
Norwalk 12
Rome 12
Moscow 11
Nizhniy Novgorod 11
Naples 10
Beijing 9
Hangzhou 9
Mascalucia 9
Milan 9
Oppido Lucano 8
Liberty Lake 7
Los Angeles 7
Reggio Calabria 7
Verona 7
Belpasso 6
Jinan 6
Manduria 6
Misterbianco 6
Padova 6
Paterno 6
Pune 6
Seattle 6
Syracuse 6
Coyoacán 5
Dearborn 5
Fremont 5
Kunming 5
Messina 5
Napoli 5
Ningbo 5
Paris 5
Tokyo 5
Amsterdam 4
Daphne 4
Dong Ket 4
Falkenstein 4
Nuremberg 4
Princeton 4
Quadri 4
Tortorici 4
Ann Arbor 3
Anzio 3
Aryanah 3
Bergamo 3
Desio 3
Frankfurt Am Main 3
Lanzhou 3
Melilli 3
Münster 3
Nembro 3
Riposto 3
Rockville 3
San Francisco 3
Sydney 3
Taipei 3
Tappahannock 3
Terni 3
Trecastagni 3
Augusta 2
Brussels 2
Canicattì 2
Casoria 2
Cavriago 2
Den Haag 2
Enna 2
Forlì 2
Furci Siculo 2
Genoa 2
Genova 2
Grafing 2
Totale 2.915
Nome #
Economia Applicata all'Ingegneria e principi di Estimo Civile e Ambientale 119
The online sales models of fresh fruit and vegetables: opportunities and limits for typical italian products 115
Evaluation of consumers' purchasing process for organic food products 80
A Model to Support Sustainable Resource Management in the “Etna River Valleys” Biosphere Reserve: The Dominance-Based Rough Set Approach 75
A possible circular approach for social perception of climate adaptation action planning in metropolitan cities 65
THE ECONOMIC SUSTAINABILITY OF THE ITALIAN CITRUS GROWING 60
The challenges and opportunity of protected natural areas in Italy: the case study of "Simeto oasis”. 58
Analysis of social network applications for organic agrifood products 56
Un modello di programmazione complessa applicato alla gestione turistico-ambientale 55
Price dynamics in the italian citrus fruit chain. 54
Una struttura percettivo-valoriale a supporto degli interventi di valorizzazione di una risorsa territoriale 53
CEDRO 52
Le misure a favore delle filiere agroenergetiche nel P.S.R. 2007/13 della Regione Calabria 52
Analisi dei risultati di ricerche di mercato sui succhi di arance “rosse” 50
Economia applicata all'ingegneria [2013] 50
Valutazione economica dei benefici ricreativi di una risorsa ambientale in Calabria e possibili strategie di gestione: il caso di un Parco Territoriale Attrezzato 49
Il commercio elettronico: caratteristiche, vincoli ed opportunità con particolare riferimento al sistema agroalimentare; in Economia Agro-Alimentare, n. 1, 2000 49
The marketplaces and the integration between physici and virtual in the business models of fruit and vegetablkes e-commerce 48
THE RELATIONSHIP BETWEEN PRODUCT AND CONSUMER PREFERENCE FOR AGRI-FOOD PRODUCT: "RED ORANGE OF SICILY" CASE 46
The agricultural park as a tool to enhance the agricultural landscape of the SIC "Timpa di Acireale" (CT) 46
Analisi economiche della produzione e del mercato del nocciolo in Sicilia 45
Analisi dei risultati di ricerche di mercato sui succhi di arance “rosse” e prospettive di sviluppo delle relative domande: Italia e Regno Unito 45
The redefinition of the role of agricultural areas in the city of Catania 45
Sustainable use and conservation of the environmental resources of the etna park (unesco heritage): Evaluation model supporting sustainable local development strategies 45
Le politiche energetico-ambientali e il PEAR della Regione Calabria 44
Azioni integrate per la rivitalizzazione di aree rurali: un programma per i "casali” dell’agro reggino 44
Social and inclusive “value” generation in metropolitan area with the “urban gardens” planning 44
Sustainability as a business strategy in sicilian viniculture 43
La tutela e la valorizzazione del paesaggio dei terrazzamenti per lo sviluppo locale della Costa Viola (RC) 43
Economic and environmental analysis of organic early potatoes 43
Aspetti evolutivi del mercato del limone in Italia e relative cause 43
Metodologie di analisi delle strategie di web marketing delle imprese agro-alimentari nelle Regioni dell’Obiettivo 1 42
La mandarinicoltura in Sicilia 41
La dinamica percettiva sociale come strumento per la gestione degli interventi sul giardino storico Bellini 41
Cities and Soil Protection: Challenges and Opportunities for a Sustainable Binomial 41
Evaluation of Social Media Actions for the Agrifood System 41
BUSINESS TO CONSUMER E-COMMERCE.PROBLEMS AND OPPORTUNITIES FOR SOME TYPICAL LOCAL PRODUCTS OF THE "MEZZOGIORNO" OF ITALY 41
Il ruolo dei mercati all’ingrosso nella commercializzazione degli agrumi 40
The new forms of green in urban mosaic: towards an agro-urban planning for reactivation of spaces and functions. 40
Economia applicata all'ingegneria [2014] 40
Possibili strategie di marketing per la valorizzazione dei prodotti tipici e tradizionali della provincia di Catania 39
Consistenza e problematiche dell’agricoltura biologica in Sicilia in 39
The experience of "local governance" of the grapevine farmers of the Violet Coast for the protection and the valorization of the grapevine on terraces landscape 39
Intelligent system and smart territories: the QR code as a tool of knowledge and use for UNESCO heritage 39
Come cambia il consumo di agrumi 38
Sviluppo e differenziazione territoriale delle aree rurali in Sicilia: analisi e prospettive 38
POMPELMO 38
Caratteristiche della domanda dei succhi di arancia “rossa” in Italia e in altri Paesi europei e relative prospettive di sviluppo 38
La percezione sociale a supporto della valutazione degli interventi di valorizzazione di una risorsa ambientale 38
ANALYSIS OF DETERMINING THE CONSUMPTION OF FRUIT AND VEGETABLES IN RELATION TO FOOD EDUCATION 38
Caratteri e tendenze del mercato dei succhi di arance “rosse” in Svizzera 38
CRITERI DI VALUTAZIONE PER LA FRUIZIONE SOSTENIBILE DELLE RISORSE NATURALI IN AREE PROTETTE 37
Intelligent system and smart territories: the QR Code as tool of knowledge and use of the UNESCO heritage 37
An overview of food waste phenomenon: By problem to resource 37
The redefinition of the role of agricultural areas in the city in relation to social, environmental, and alimentary functions: The case of Catania 37
Cultural resources, local products and technological innovations: a possible web marketing model to support of the Val di Noto’s development 37
Un Programma Complesso per la valorizzazione e la promozione del mosaico paesistico-culturale del SIC “Collina di Pentimele” (RC) 36
Caratteristiche e problematiche della domanda dei succhi di arance “rosse” 36
La viticoltura terrazzata presso la Costa Viola di Reggio Calabria 36
Analisi economico-comparativa dell’arancicoltura biologica e convenzionale in Sicilia 36
Un programma complesso per la valorizzazione e la promozione del mosaico paesistico-culturale del SIC "Collina di Pentimele" (RC) 35
Social Commerce and Marketing Strategy for "Made in Italy" food products 35
ANALISI SUL WEBMARKETING PER I PRODOTTI AGROALIMENTARI TIPICI DELLE REGIONI DELL'OBIETTIVO 1 E POSSIBILI STRATEGIE DI SVILUPPO 35
Analisi del mercato del limone in Italia e prospettive 35
Analisi sul webmarketing per i prodotti agroalimentari tipici delle Regioni dell'Obiettivo 1 e possibili strategie di sviluppo 35
Economic evaluation of innovative investiments in agri-food chain 35
The importance of “origin” for on line agrifood products 35
The integration of agriculture in the politics of social regeneration of degraded urban areas 35
The role of wholesale markets in the trading of citrus fruit in Italy 34
Developments in the role of orange juice in consumption patterns in the new millenium 34
A Multicriteria Decision-Making Approach of “Tree” Meaning in the New Urban Context 34
Il Programma Operativo Regionale della Sicilia (2000-2006): linee di sviluppo ed elementi strategici per le aree rurali 33
Le politiche agroambientali e paesaggistiche in Calabria 33
Limone 33
UNESCO sites and information and communication technologies (ICTs): a territorial e-marketing model [AGRIBUSINESS PAESAGGIO & AMBIENTE] 33
Agriculture and planning: the valorization of the tyrrhenian calabrian coast through the endogenous development of local resources 33
Economia ed estimo Rurale. Evoluzione storica e presenza nella Facoltà di Architettura 32
The approach to the consumption of fruit and vegetables by children: An evaluation of the food education programme “school fruit” 31
Metodo e risultati di una ricerca di mercato nel comune di Bologna 31
Un modello per la generazione dei valori e delle decisioni sociali a supporto della pianificazione di un SIC 31
The Participatory Planning for Preservation and Valorization of Environmental Heritage 30
THE CREATION OF ITINERARIES OF "SLOW TRAVEL" IN SICILY: THE CASE OF “THE WAYS” OF THE ZAGARA 29
I succhi di arancia nei modelli di consumo alimentari 29
POSSIBILI MODELLI DI VALUTAZIONE DELLA COMPATIBILITA' FRA SVILUPPO E TUTELA CON PARTICOLARE ATTENZIONE ALLE AREE PROTETTE 28
THE ENHANCING OF THE ENVIRONMENTAL LANDSCAPE AND THE CULTURAL HERITAGE BY A PROJECT OF AGRICULTURAL PARK 28
Strategie di sviluppo per la valorizzazione delle aree rurali (2000-2006): il caso della Regione Sicilia 28
Interaction between the emotional and rational aspects in consumer buyng process for typical food products of Italy 27
The Management Tools for Urban Transformation in Future Useful, Attractive and Friendly Cities. The Role of Evaluation Work 27
Information and Communication Technology(ICT) and adjustment of the enterprise strategy in the citrus chain in Italy 27
ICTs and smart territories. the knowledge and use of the UNESCO heritage by using the QR codes system 27
La tutela e la valorizzazione del paesaggio dei terrazzamenti per lo sviluppo locale della Costa Viola (RC) 26
The DRSA as tool for the social evaluation of the protection and the enhancement environmental policies, 26
La viticulture en terrasses de la Costa Viola de Reggio Calabria: les interventions prevues par le P.D.R. en Calabrie, lignes de recherche pour la protection et pour l’evaluation economique du paysage agricole 26
Attractiveness Tourist and Enhancement of The Landscape-Cultural Mosaic: a Model of E-Cultural Planning 26
Gli interventi paesaggistico-ambientali nel Piano di Sviluppo Rurale (P.S.R.) della Calabria 25
Cultural Planning: a Model of Governance of the Landscape and Cultural Resources in Development Strategies in Rural Contexts 25
Current and future opportunities of digital transformation in the agrifood sector 25
Living Labs as a Method of Knowledge Value Transfer in a Natural Area 24
The promotion strategy for the “red oranges of Sicily” 24
Innovazioni di processo nel governo delle dinamiche territoriali: pianificazione strategica e cultura della valutazione 23
Totale 4.036
Categoria #
all - tutte 13.524
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curatela - curatele 0
other - altro 0
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selected - selezionate 0
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Totale 13.524


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201913 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 9
2019/2020650 243 42 49 10 50 8 43 4 58 37 78 28
2020/2021620 20 62 76 11 187 19 54 23 77 13 53 25
2021/2022955 105 119 6 37 126 26 122 36 106 15 30 227
2022/20231.371 138 65 28 120 121 241 16 225 326 17 42 32
2023/2024492 37 80 26 37 21 56 14 56 13 148 4 0
Totale 4.417