STURIALE, LUISA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 3.140
EU - Europa 1.900
AS - Asia 1.163
SA - Sud America 191
AF - Africa 111
OC - Oceania 7
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
AN - Antartide 1
Totale 6.519
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.004
SG - Singapore 622
IT - Italia 613
CN - Cina 435
IE - Irlanda 406
UA - Ucraina 362
BR - Brasile 175
CA - Canada 124
RU - Federazione Russa 124
FI - Finlandia 100
DE - Germania 71
FR - Francia 55
SE - Svezia 52
SN - Senegal 42
CI - Costa d'Avorio 39
VN - Vietnam 23
GB - Regno Unito 19
GR - Grecia 17
JP - Giappone 17
NL - Olanda 15
CH - Svizzera 13
NG - Nigeria 12
UZ - Uzbekistan 11
MX - Messico 9
AT - Austria 8
RO - Romania 8
BE - Belgio 7
IN - India 7
PT - Portogallo 7
ES - Italia 6
EU - Europa 6
IQ - Iraq 6
PK - Pakistan 6
TN - Tunisia 6
ZA - Sudafrica 6
AU - Australia 5
LB - Libano 5
EC - Ecuador 4
PL - Polonia 4
AR - Argentina 3
BD - Bangladesh 3
CO - Colombia 3
HK - Hong Kong 3
LU - Lussemburgo 3
PE - Perù 3
PH - Filippine 3
TW - Taiwan 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BN - Brunei Darussalam 2
IL - Israele 2
KE - Kenya 2
KH - Cambogia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
AM - Armenia 1
AO - Angola 1
BG - Bulgaria 1
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DZ - Algeria 1
EE - Estonia 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
GS - Georgia del Sud e Isole Sandwich Australi 1
GT - Guatemala 1
HU - Ungheria 1
ID - Indonesia 1
IS - Islanda 1
JM - Giamaica 1
KR - Corea 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LK - Sri Lanka 1
LT - Lituania 1
LV - Lettonia 1
MA - Marocco 1
NP - Nepal 1
PA - Panama 1
RS - Serbia 1
SA - Arabia Saudita 1
TH - Thailandia 1
TR - Turchia 1
UY - Uruguay 1
VE - Venezuela 1
Totale 6.519
Città #
Santa Clara 837
Chandler 427
Dublin 404
Jacksonville 353
Singapore 350
Boardman 177
Catania 144
Lawrence 115
Cambridge 111
Nanjing 111
Andover 108
Toronto 103
Helsinki 95
Des Moines 59
San Mateo 56
Ashburn 53
Chicago 42
Dakar 42
Wilmington 42
Abidjan 39
Civitanova Marche 38
Hebei 37
Nanchang 37
Shenyang 32
Bremen 26
Saint Petersburg 23
Council Bluffs 22
Jiaxing 22
Rome 21
Changsha 20
Ottawa 20
Tianjin 20
Palermo 19
Hanoi 18
Tokyo 16
Falls Church 15
São Paulo 14
Los Angeles 13
Milan 13
Abuja 12
Naples 12
Norwalk 12
Beijing 11
Moscow 11
Nizhniy Novgorod 11
Mascalucia 10
Hangzhou 9
Oppido Lucano 8
Amsterdam 7
Liberty Lake 7
Reggio Calabria 7
Verona 7
Belpasso 6
Jinan 6
Manduria 6
Misterbianco 6
Paterno 6
Pune 6
Seattle 6
Syracuse 6
Tremestieri Etneo 6
Boydton 5
Coyoacán 5
Dearborn 5
Fremont 5
Kunming 5
Messina 5
Napoli 5
Ningbo 5
Padova 5
Paris 5
Prato 5
Tashkent 5
Daphne 4
Dong Ket 4
Falkenstein 4
Florence 4
Nuremberg 4
Porto 4
Princeton 4
Quadri 4
Riesi 4
Tortorici 4
Ann Arbor 3
Anzio 3
Aryanah 3
Bari 3
Bergamo 3
Brasília 3
Brussels 3
Desio 3
Francofonte 3
Frankfurt Am Main 3
Goiânia 3
Imperatriz 3
Karachi 3
Lanzhou 3
Lappeenranta 3
Lima 3
Melilli 3
Totale 4.423
Nome #
The online sales models of fresh fruit and vegetables: opportunities and limits for typical italian products 145
Economia Applicata all'Ingegneria e principi di Estimo Civile e Ambientale 136
A Model to Support Sustainable Resource Management in the “Etna River Valleys” Biosphere Reserve: The Dominance-Based Rough Set Approach 101
Evaluation of consumers' purchasing process for organic food products 99
Intelligent system and smart territories: the QR Code as tool of knowledge and use of the UNESCO heritage 91
A possible circular approach for social perception of climate adaptation action planning in metropolitan cities 89
Economic and environmental analysis of organic early potatoes 88
The challenges and opportunity of protected natural areas in Italy: the case study of "Simeto oasis”. 84
Analysis of social network applications for organic agrifood products 79
THE ECONOMIC SUSTAINABILITY OF THE ITALIAN CITRUS GROWING 76
Una struttura percettivo-valoriale a supporto degli interventi di valorizzazione di una risorsa territoriale 75
Price dynamics in the italian citrus fruit chain. 74
Intelligent system and smart territories: the QR code as a tool of knowledge and use for UNESCO heritage 71
Analisi dei risultati di ricerche di mercato sui succhi di arance “rosse” 70
The marketplaces and the integration between physici and virtual in the business models of fruit and vegetablkes e-commerce 70
Social and inclusive “value” generation in metropolitan area with the “urban gardens” planning 70
BUSINESS TO CONSUMER E-COMMERCE.PROBLEMS AND OPPORTUNITIES FOR SOME TYPICAL LOCAL PRODUCTS OF THE "MEZZOGIORNO" OF ITALY 70
Le misure a favore delle filiere agroenergetiche nel P.S.R. 2007/13 della Regione Calabria 69
Sustainable use and conservation of the environmental resources of the etna park (unesco heritage): Evaluation model supporting sustainable local development strategies 69
Un modello di programmazione complessa applicato alla gestione turistico-ambientale 68
CEDRO 67
Economia applicata all'ingegneria [2013] 67
Cities and Soil Protection: Challenges and Opportunities for a Sustainable Binomial 67
Analisi economiche della produzione e del mercato del nocciolo in Sicilia 66
Il commercio elettronico: caratteristiche, vincoli ed opportunità con particolare riferimento al sistema agroalimentare; in Economia Agro-Alimentare, n. 1, 2000 65
Analisi dei risultati di ricerche di mercato sui succhi di arance “rosse” e prospettive di sviluppo delle relative domande: Italia e Regno Unito 65
The new forms of green in urban mosaic: towards an agro-urban planning for reactivation of spaces and functions. 64
Aspetti evolutivi del mercato del limone in Italia e relative cause 64
The redefinition of the role of agricultural areas in the city of Catania 64
THE RELATIONSHIP BETWEEN PRODUCT AND CONSUMER PREFERENCE FOR AGRI-FOOD PRODUCT: "RED ORANGE OF SICILY" CASE 63
Valutazione economica dei benefici ricreativi di una risorsa ambientale in Calabria e possibili strategie di gestione: il caso di un Parco Territoriale Attrezzato 62
Metodologie di analisi delle strategie di web marketing delle imprese agro-alimentari nelle Regioni dell’Obiettivo 1 61
Azioni integrate per la rivitalizzazione di aree rurali: un programma per i "casali” dell’agro reggino 61
The agricultural park as a tool to enhance the agricultural landscape of the SIC "Timpa di Acireale" (CT) 61
La tutela e la valorizzazione del paesaggio dei terrazzamenti per lo sviluppo locale della Costa Viola (RC) 60
A Multicriteria Decision-Making Approach of “Tree” Meaning in the New Urban Context 60
Sustainability as a business strategy in sicilian viniculture 59
La mandarinicoltura in Sicilia 59
An overview of food waste phenomenon: By problem to resource 59
Analisi sul webmarketing per i prodotti agroalimentari tipici delle regioni dell'obiettivo 1 e possibili strategie di sviluppo 57
Economia applicata all'ingegneria [2014] 57
ANALYSIS OF DETERMINING THE CONSUMPTION OF FRUIT AND VEGETABLES IN RELATION TO FOOD EDUCATION 57
Evaluation of Social Media Actions for the Agrifood System 57
Le politiche energetico-ambientali e il PEAR della Regione Calabria 56
La dinamica percettiva sociale come strumento per la gestione degli interventi sul giardino storico Bellini 56
Analisi economico-comparativa dell’arancicoltura biologica e convenzionale in Sicilia 56
Analisi sul webmarketing per i prodotti agroalimentari tipici delle Regioni dell'Obiettivo 1 e possibili strategie di sviluppo 56
Il ruolo dei mercati all’ingrosso nella commercializzazione degli agrumi 55
La percezione sociale a supporto della valutazione degli interventi di valorizzazione di una risorsa ambientale 55
The redefinition of the role of agricultural areas in the city in relation to social, environmental, and alimentary functions: The case of Catania 55
Sviluppo e differenziazione territoriale delle aree rurali in Sicilia: analisi e prospettive 54
Un Programma Complesso per la valorizzazione e la promozione del mosaico paesistico-culturale del SIC “Collina di Pentimele” (RC) 54
Cultural resources, local products and technological innovations: a possible web marketing model to support of the Val di Noto’s development 54
Caratteri e tendenze del mercato dei succhi di arance “rosse” in Svizzera 54
The importance of “origin” for on line agrifood products 54
Come cambia il consumo di agrumi 53
Consistenza e problematiche dell’agricoltura biologica in Sicilia in 53
The experience of "local governance" of the grapevine farmers of the Violet Coast for the protection and the valorization of the grapevine on terraces landscape 53
Agriculture and planning: the valorization of the tyrrhenian calabrian coast through the endogenous development of local resources 53
Economic evaluation of innovative investiments in agri-food chain 53
CRITERI DI VALUTAZIONE PER LA FRUIZIONE SOSTENIBILE DELLE RISORSE NATURALI IN AREE PROTETTE 52
The role of wholesale markets in the trading of citrus fruit in Italy 52
Analisi del mercato del limone in Italia e prospettive 52
The integration of agriculture in the politics of social regeneration of degraded urban areas 52
Possibili strategie di marketing per la valorizzazione dei prodotti tipici e tradizionali della provincia di Catania 51
Limone 51
POMPELMO 51
Caratteristiche e problematiche della domanda dei succhi di arance “rosse” 51
La viticoltura terrazzata presso la Costa Viola di Reggio Calabria 50
Un modello per la generazione dei valori e delle decisioni sociali a supporto della pianificazione di un SIC 50
UNESCO sites and information and communication technologies (ICTs): a territorial e-marketing model [AGRIBUSINESS PAESAGGIO & AMBIENTE] 50
Caratteristiche della domanda dei succhi di arancia “rossa” in Italia e in altri Paesi europei e relative prospettive di sviluppo 50
The Participatory Planning for Preservation and Valorization of Environmental Heritage 50
Un programma complesso per la valorizzazione e la promozione del mosaico paesistico-culturale del SIC "Collina di Pentimele" (RC) 49
Living Labs as a Method of Knowledge Value Transfer in a Natural Area 48
Social Commerce and Marketing Strategy for "Made in Italy" food products 48
Developments in the role of orange juice in consumption patterns in the new millenium 48
The approach to the consumption of fruit and vegetables by children: An evaluation of the food education programme “school fruit” 47
Le politiche agroambientali e paesaggistiche in Calabria 47
I succhi di arancia nei modelli di consumo alimentari 47
Il Programma Operativo Regionale della Sicilia (2000-2006): linee di sviluppo ed elementi strategici per le aree rurali 45
Metodo e risultati di una ricerca di mercato nel comune di Bologna 45
Economia ed estimo Rurale. Evoluzione storica e presenza nella Facoltà di Architettura 45
The DRSA as tool for the social evaluation of the protection and the enhancement environmental policies, 45
UNESCO sites and information and communication technologies (ICTS): a territorial e-marketing model 45
THE ENHANCING OF THE ENVIRONMENTAL LANDSCAPE AND THE CULTURAL HERITAGE BY A PROJECT OF AGRICULTURAL PARK 45
The Management Tools for Urban Transformation in Future Useful, Attractive and Friendly Cities. The Role of Evaluation Work 44
Gli interventi paesaggistico-ambientali nel Piano di Sviluppo Rurale (P.S.R.) della Calabria 44
THE CREATION OF ITINERARIES OF "SLOW TRAVEL" IN SICILY: THE CASE OF “THE WAYS” OF THE ZAGARA 44
ICTs and smart territories. the knowledge and use of the UNESCO heritage by using the QR codes system 44
POSSIBILI MODELLI DI VALUTAZIONE DELLA COMPATIBILITA' FRA SVILUPPO E TUTELA CON PARTICOLARE ATTENZIONE ALLE AREE PROTETTE 43
La viticulture en terrasses de la Costa Viola de Reggio Calabria: les interventions prevues par le P.D.R. en Calabrie, lignes de recherche pour la protection et pour l’evaluation economique du paysage agricole 43
Strategie di sviluppo per la valorizzazione delle aree rurali (2000-2006): il caso della Regione Sicilia 43
Information and Communication Technology(ICT) and adjustment of the enterprise strategy in the citrus chain in Italy 42
Attractiveness Tourist and Enhancement of The Landscape-Cultural Mosaic: a Model of E-Cultural Planning 42
The promotion strategy for the “red oranges of Sicily” 40
Current and future opportunities of digital transformation in the agrifood sector 40
Interaction between the emotional and rational aspects in consumer buyng process for typical food products of Italy 39
La tutela e la valorizzazione del paesaggio dei terrazzamenti per lo sviluppo locale della Costa Viola (RC) 39
Multi-criteria evaluation model to face phytosanitary emergencies: the case of citrus fruits farming in Italy 39
Totale 5.892
Categoria #
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Totale 24.005


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020106 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 78 28
2020/2021620 20 62 76 11 187 19 54 23 77 13 53 25
2021/2022951 105 119 6 37 126 26 122 36 106 13 29 226
2022/20231.364 137 65 28 119 120 240 16 224 326 17 42 30
2023/2024688 37 78 26 36 20 54 14 56 13 147 146 61
2024/20252.142 27 228 161 85 638 414 75 90 179 244 1 0
Totale 6.744