STURIALE, LUISA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 3.261
EU - Europa 1.964
AS - Asia 1.312
SA - Sud America 281
AF - Africa 112
OC - Oceania 7
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
AN - Antartide 1
Totale 6.944
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.115
SG - Singapore 685
IT - Italia 634
CN - Cina 477
IE - Irlanda 406
UA - Ucraina 362
BR - Brasile 258
CA - Canada 128
RU - Federazione Russa 128
FI - Finlandia 111
DE - Germania 77
FR - Francia 57
SE - Svezia 56
SN - Senegal 42
CI - Costa d'Avorio 39
GB - Regno Unito 27
VN - Vietnam 25
JP - Giappone 20
GR - Grecia 17
IN - India 17
KR - Corea 16
NL - Olanda 16
MX - Messico 14
CH - Svizzera 13
NG - Nigeria 12
UZ - Uzbekistan 12
IQ - Iraq 9
AT - Austria 8
BD - Bangladesh 8
ES - Italia 8
RO - Romania 8
AR - Argentina 7
BE - Belgio 7
PK - Pakistan 7
PT - Portogallo 7
EU - Europa 6
LB - Libano 6
TN - Tunisia 6
ZA - Sudafrica 6
AU - Australia 5
PL - Polonia 5
CO - Colombia 4
CZ - Repubblica Ceca 4
EC - Ecuador 4
HK - Hong Kong 4
LU - Lussemburgo 3
PE - Perù 3
PH - Filippine 3
TW - Taiwan 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BN - Brunei Darussalam 2
IL - Israele 2
KE - Kenya 2
KH - Cambogia 2
MA - Marocco 2
NP - Nepal 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SA - Arabia Saudita 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
VE - Venezuela 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AO - Angola 1
BG - Bulgaria 1
CL - Cile 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
EE - Estonia 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
GS - Georgia del Sud e Isole Sandwich Australi 1
GT - Guatemala 1
HU - Ungheria 1
ID - Indonesia 1
IS - Islanda 1
JM - Giamaica 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LK - Sri Lanka 1
LT - Lituania 1
LV - Lettonia 1
PA - Panama 1
PY - Paraguay 1
RS - Serbia 1
TH - Thailandia 1
TR - Turchia 1
UY - Uruguay 1
Totale 6.944
Città #
Santa Clara 838
Chandler 427
Singapore 413
Dublin 404
Jacksonville 353
Boardman 177
Catania 145
Lawrence 115
Cambridge 111
Nanjing 111
Andover 108
Toronto 104
Helsinki 95
Ashburn 59
Des Moines 59
San Mateo 56
Chicago 48
Dakar 42
Wilmington 42
Abidjan 39
Civitanova Marche 38
Hebei 37
Hefei 37
Nanchang 37
Shenyang 32
Bremen 26
Council Bluffs 24
Rome 23
Saint Petersburg 23
Jiaxing 22
Changsha 20
Ottawa 20
Tianjin 20
Hanoi 19
Palermo 19
Tokyo 19
Milan 17
São Paulo 17
Beijing 16
Los Angeles 16
The Dalles 16
Falls Church 15
Seoul 15
Columbus 14
Abuja 12
Naples 12
Norwalk 12
Moscow 11
Nizhniy Novgorod 11
Turku 11
Mascalucia 10
Hangzhou 9
Munich 9
Amsterdam 8
Belpasso 8
Florence 8
Oppido Lucano 8
San Francisco 8
Liberty Lake 7
Porto Alegre 7
Pune 7
Reggio Calabria 7
Verona 7
Jinan 6
Manduria 6
Messina 6
Misterbianco 6
Paris 6
Paterno 6
Seattle 6
Syracuse 6
Tashkent 6
Tremestieri Etneo 6
Boydton 5
Coyoacán 5
Dearborn 5
Fremont 5
Kunming 5
Napoli 5
Ningbo 5
Padova 5
Prato 5
Rio de Janeiro 5
Aracaju 4
Daphne 4
Dong Ket 4
Falkenstein 4
Genoa 4
Mexico City 4
New York 4
Nuremberg 4
Phoenix 4
Porto 4
Princeton 4
Quadri 4
Riesi 4
San Giovanni la Punta 4
Stockholm 4
Tortorici 4
Ann Arbor 3
Totale 4.637
Nome #
The online sales models of fresh fruit and vegetables: opportunities and limits for typical italian products 150
Economia Applicata all'Ingegneria e principi di Estimo Civile e Ambientale 138
A Model to Support Sustainable Resource Management in the “Etna River Valleys” Biosphere Reserve: The Dominance-Based Rough Set Approach 107
Evaluation of consumers' purchasing process for organic food products 103
A possible circular approach for social perception of climate adaptation action planning in metropolitan cities 100
Intelligent system and smart territories: the QR Code as tool of knowledge and use of the UNESCO heritage 94
Economic and environmental analysis of organic early potatoes 93
The challenges and opportunity of protected natural areas in Italy: the case study of "Simeto oasis”. 87
Analysis of social network applications for organic agrifood products 84
Una struttura percettivo-valoriale a supporto degli interventi di valorizzazione di una risorsa territoriale 80
THE ECONOMIC SUSTAINABILITY OF THE ITALIAN CITRUS GROWING 78
Price dynamics in the italian citrus fruit chain. 77
Social and inclusive “value” generation in metropolitan area with the “urban gardens” planning 77
Analisi dei risultati di ricerche di mercato sui succhi di arance “rosse” 75
Intelligent system and smart territories: the QR code as a tool of knowledge and use for UNESCO heritage 75
Sustainable use and conservation of the environmental resources of the etna park (unesco heritage): Evaluation model supporting sustainable local development strategies 75
BUSINESS TO CONSUMER E-COMMERCE.PROBLEMS AND OPPORTUNITIES FOR SOME TYPICAL LOCAL PRODUCTS OF THE "MEZZOGIORNO" OF ITALY 74
Un modello di programmazione complessa applicato alla gestione turistico-ambientale 72
Analisi economiche della produzione e del mercato del nocciolo in Sicilia 72
The marketplaces and the integration between physici and virtual in the business models of fruit and vegetablkes e-commerce 71
Il commercio elettronico: caratteristiche, vincoli ed opportunità con particolare riferimento al sistema agroalimentare; in Economia Agro-Alimentare, n. 1, 2000 70
CEDRO 70
Le misure a favore delle filiere agroenergetiche nel P.S.R. 2007/13 della Regione Calabria 70
Analisi dei risultati di ricerche di mercato sui succhi di arance “rosse” e prospettive di sviluppo delle relative domande: Italia e Regno Unito 69
Cities and Soil Protection: Challenges and Opportunities for a Sustainable Binomial 69
Economia applicata all'ingegneria [2013] 68
Aspetti evolutivi del mercato del limone in Italia e relative cause 66
The redefinition of the role of agricultural areas in the city of Catania 66
Valutazione economica dei benefici ricreativi di una risorsa ambientale in Calabria e possibili strategie di gestione: il caso di un Parco Territoriale Attrezzato 65
The new forms of green in urban mosaic: towards an agro-urban planning for reactivation of spaces and functions. 65
THE RELATIONSHIP BETWEEN PRODUCT AND CONSUMER PREFERENCE FOR AGRI-FOOD PRODUCT: "RED ORANGE OF SICILY" CASE 65
Metodologie di analisi delle strategie di web marketing delle imprese agro-alimentari nelle Regioni dell’Obiettivo 1 64
A Multicriteria Decision-Making Approach of “Tree” Meaning in the New Urban Context 64
La tutela e la valorizzazione del paesaggio dei terrazzamenti per lo sviluppo locale della Costa Viola (RC) 63
Analisi sul webmarketing per i prodotti agroalimentari tipici delle regioni dell'obiettivo 1 e possibili strategie di sviluppo 63
Analisi sul webmarketing per i prodotti agroalimentari tipici delle Regioni dell'Obiettivo 1 e possibili strategie di sviluppo 63
The agricultural park as a tool to enhance the agricultural landscape of the SIC "Timpa di Acireale" (CT) 63
An overview of food waste phenomenon: By problem to resource 62
ANALYSIS OF DETERMINING THE CONSUMPTION OF FRUIT AND VEGETABLES IN RELATION TO FOOD EDUCATION 62
Azioni integrate per la rivitalizzazione di aree rurali: un programma per i "casali” dell’agro reggino 61
La dinamica percettiva sociale come strumento per la gestione degli interventi sul giardino storico Bellini 61
Sustainability as a business strategy in sicilian viniculture 60
La mandarinicoltura in Sicilia 60
Evaluation of Social Media Actions for the Agrifood System 60
Il ruolo dei mercati all’ingrosso nella commercializzazione degli agrumi 59
Analisi economico-comparativa dell’arancicoltura biologica e convenzionale in Sicilia 59
Economia applicata all'ingegneria [2014] 59
Caratteri e tendenze del mercato dei succhi di arance “rosse” in Svizzera 59
Le politiche energetico-ambientali e il PEAR della Regione Calabria 58
La percezione sociale a supporto della valutazione degli interventi di valorizzazione di una risorsa ambientale 58
The redefinition of the role of agricultural areas in the city in relation to social, environmental, and alimentary functions: The case of Catania 58
CRITERI DI VALUTAZIONE PER LA FRUIZIONE SOSTENIBILE DELLE RISORSE NATURALI IN AREE PROTETTE 57
Sviluppo e differenziazione territoriale delle aree rurali in Sicilia: analisi e prospettive 57
Cultural resources, local products and technological innovations: a possible web marketing model to support of the Val di Noto’s development 57
The experience of "local governance" of the grapevine farmers of the Violet Coast for the protection and the valorization of the grapevine on terraces landscape 56
Economic evaluation of innovative investiments in agri-food chain 56
The importance of “origin” for on line agrifood products 56
Come cambia il consumo di agrumi 55
Un Programma Complesso per la valorizzazione e la promozione del mosaico paesistico-culturale del SIC “Collina di Pentimele” (RC) 55
Living Labs as a Method of Knowledge Value Transfer in a Natural Area 54
Limone 54
Consistenza e problematiche dell’agricoltura biologica in Sicilia in 54
UNESCO sites and information and communication technologies (ICTs): a territorial e-marketing model [AGRIBUSINESS PAESAGGIO & AMBIENTE] 54
Agriculture and planning: the valorization of the tyrrhenian calabrian coast through the endogenous development of local resources 54
Analisi del mercato del limone in Italia e prospettive 54
The role of wholesale markets in the trading of citrus fruit in Italy 53
La viticoltura terrazzata presso la Costa Viola di Reggio Calabria 53
The integration of agriculture in the politics of social regeneration of degraded urban areas 53
POMPELMO 52
Caratteristiche e problematiche della domanda dei succhi di arance “rosse” 52
Developments in the role of orange juice in consumption patterns in the new millenium 52
Un modello per la generazione dei valori e delle decisioni sociali a supporto della pianificazione di un SIC 52
Caratteristiche della domanda dei succhi di arancia “rossa” in Italia e in altri Paesi europei e relative prospettive di sviluppo 52
Possibili strategie di marketing per la valorizzazione dei prodotti tipici e tradizionali della provincia di Catania 51
I succhi di arancia nei modelli di consumo alimentari 51
The Participatory Planning for Preservation and Valorization of Environmental Heritage 51
UNESCO sites and information and communication technologies (ICTS): a territorial e-marketing model 50
Un programma complesso per la valorizzazione e la promozione del mosaico paesistico-culturale del SIC "Collina di Pentimele" (RC) 49
The approach to the consumption of fruit and vegetables by children: An evaluation of the food education programme “school fruit” 49
Le politiche agroambientali e paesaggistiche in Calabria 49
Social Commerce and Marketing Strategy for "Made in Italy" food products 49
Metodo e risultati di una ricerca di mercato nel comune di Bologna 48
The DRSA as tool for the social evaluation of the protection and the enhancement environmental policies, 48
THE ENHANCING OF THE ENVIRONMENTAL LANDSCAPE AND THE CULTURAL HERITAGE BY A PROJECT OF AGRICULTURAL PARK 48
Il Programma Operativo Regionale della Sicilia (2000-2006): linee di sviluppo ed elementi strategici per le aree rurali 47
THE CREATION OF ITINERARIES OF "SLOW TRAVEL" IN SICILY: THE CASE OF “THE WAYS” OF THE ZAGARA 47
The Management Tools for Urban Transformation in Future Useful, Attractive and Friendly Cities. The Role of Evaluation Work 46
Gli interventi paesaggistico-ambientali nel Piano di Sviluppo Rurale (P.S.R.) della Calabria 46
ICTs and smart territories. the knowledge and use of the UNESCO heritage by using the QR codes system 46
Carbon footprint of conventional and organic citrus farming in Italy 45
Economia ed estimo Rurale. Evoluzione storica e presenza nella Facoltà di Architettura 45
La viticulture en terrasses de la Costa Viola de Reggio Calabria: les interventions prevues par le P.D.R. en Calabrie, lignes de recherche pour la protection et pour l’evaluation economique du paysage agricole 45
"Social impact" assessment in the new farm welfare model 44
POSSIBILI MODELLI DI VALUTAZIONE DELLA COMPATIBILITA' FRA SVILUPPO E TUTELA CON PARTICOLARE ATTENZIONE ALLE AREE PROTETTE 44
Strategie di sviluppo per la valorizzazione delle aree rurali (2000-2006): il caso della Regione Sicilia 44
Attractiveness Tourist and Enhancement of The Landscape-Cultural Mosaic: a Model of E-Cultural Planning 44
Current and future opportunities of digital transformation in the agrifood sector 44
Information and Communication Technology(ICT) and adjustment of the enterprise strategy in the citrus chain in Italy 42
CSF N-Glycomics Using High-Throughput UPLC-ESI Techniques in Alzheimer’s Disease 41
La tutela e la valorizzazione del paesaggio dei terrazzamenti per lo sviluppo locale della Costa Viola (RC) 41
Totale 6.187
Categoria #
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Totale 26.090


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021620 20 62 76 11 187 19 54 23 77 13 53 25
2021/2022951 105 119 6 37 126 26 122 36 106 13 29 226
2022/20231.364 137 65 28 119 120 240 16 224 326 17 42 30
2023/2024688 37 78 26 36 20 54 14 56 13 147 146 61
2024/20252.506 27 228 161 85 638 414 75 90 179 244 177 188
2025/202661 61 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 7.169