BELLIA, CLAUDIO
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.240
EU - Europa 1.131
AS - Asia 860
AF - Africa 237
SA - Sud America 195
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 4.665
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.153
SG - Singapore 414
IT - Italia 392
CN - Cina 330
IE - Irlanda 258
BR - Brasile 179
UA - Ucraina 168
CI - Costa d'Avorio 134
SN - Senegal 82
CA - Canada 72
RU - Federazione Russa 64
DE - Germania 49
GB - Regno Unito 32
FR - Francia 29
BE - Belgio 28
SE - Svezia 28
VN - Vietnam 23
KR - Corea 17
ES - Italia 15
FI - Finlandia 12
IN - India 11
NL - Olanda 11
JP - Giappone 9
MX - Messico 9
MA - Marocco 8
ID - Indonesia 7
UZ - Uzbekistan 7
BD - Bangladesh 6
CH - Svizzera 6
AR - Argentina 5
LT - Lituania 5
PL - Polonia 5
PT - Portogallo 5
HR - Croazia 4
IQ - Iraq 4
IR - Iran 4
LB - Libano 4
RS - Serbia 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
ZA - Sudafrica 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
CO - Colombia 3
EG - Egitto 3
GR - Grecia 3
HK - Hong Kong 3
MY - Malesia 3
TR - Turchia 3
VE - Venezuela 3
BG - Bulgaria 2
CZ - Repubblica Ceca 2
DZ - Algeria 2
EU - Europa 2
GT - Guatemala 2
JO - Giordania 2
KE - Kenya 2
NP - Nepal 2
PY - Paraguay 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AT - Austria 1
BB - Barbados 1
BO - Bolivia 1
CL - Cile 1
DK - Danimarca 1
IL - Israele 1
JM - Giamaica 1
KW - Kuwait 1
NI - Nicaragua 1
NO - Norvegia 1
PA - Panama 1
PK - Pakistan 1
PS - Palestinian Territory 1
RO - Romania 1
SA - Arabia Saudita 1
TH - Thailandia 1
TN - Tunisia 1
TW - Taiwan 1
UG - Uganda 1
UY - Uruguay 1
Totale 4.665
Città #
Santa Clara 566
Chandler 267
Dublin 257
Singapore 253
Jacksonville 223
Abidjan 134
Catania 113
Boardman 109
Dakar 82
Nanjing 82
Ashburn 73
Lawrence 70
Cambridge 67
Andover 65
Toronto 54
Chicago 50
Council Bluffs 34
Des Moines 33
Wilmington 29
Brussels 28
Hefei 28
Beijing 27
Nanchang 27
San Mateo 27
Rome 23
Bremen 22
Milan 19
The Dalles 19
Columbus 18
Seoul 16
Hanoi 15
Los Angeles 14
Shenyang 14
Palermo 13
Civitanova Marche 12
Hebei 12
Ottawa 12
São Paulo 12
Favara 11
Saint Petersburg 11
Helsinki 10
Seattle 10
Tianjin 10
Changsha 9
Falls Church 9
Moscow 9
San Giuliano Milanese 9
London 8
Houston 7
Jiaxing 7
Messina 7
Redwood City 7
Torino 7
Belo Horizonte 6
Jinan 6
Norwalk 6
Washington 6
Huế 5
Maceió 5
Mumbai 5
Syracuse 5
Verona 5
Acireale 4
Amsterdam 4
Belgrade 4
Brasília 4
Curitiba 4
Ibi 4
Liberty Lake 4
Mountain View 4
Munich 4
New York 4
Piazza 4
Porto Alegre 4
Salvador 4
Trnava 4
Tuskegee 4
Yogyakarta 4
Zhengzhou 4
Ann Arbor 3
Augusta 3
Chennai 3
Erbil 3
Frankfurt Am Main 3
Fremont 3
Kunming 3
Marrakesh 3
Montreal 3
Nicotera 3
Paris 3
Princeton 3
Tokyo 3
Tremestieri Etneo 3
Villa San Giovanni 3
Afragola 2
Amman 2
Asunción 2
Atlanta 2
Birmingham 2
Blumenau 2
Totale 3.224
Nome #
The value of intangible resources as a differentiation strategy for enterprises: the case of PGI table grape of Mazzarrone 115
The Evolution of Functional Foods Market: A Revolution 109
Evaluation of consumers' purchasing process for organic food products 103
Actuality and future prospects of cannabis sativa l. Crops. features and problems 103
The logistics of direct sales: new approaches of the EU 95
Agriculture, territory and multifunctionality: the case of South-East of Sicily 95
Analisi d'impatto della riforma di medio termine della PAC sulla zootecnia bovina da latte dell'Altopiano Ibleo 88
The role of innovation and organization in small size wineries: The case of malvasia delle lipari PDO wine1 87
Competitiveness of Wine Business within Green Economy 84
Aspetti produttivi e specificità di mercato della Malvasia delle Lipari Doc 83
Direct sales as a tool for competitiveness for SMEs in the EU. The case of farms “Ornamental floriculture and nursery products” 83
Horticultural agro-biodiversity and potential conservation: case study in Sicily 80
Economic and Environmental Sustainability of Olive Production: A Case Study 79
Aspetti economici e di mercato della vitivinicoltura biologica in Sicilia 79
Actuality and future prospects on GMOs crops in agriculture: some main aspects and problems 79
ALCUNE RIFLESSIONI SULLE COLTIVAZIONI OGM IN AGRICOLTURA 76
Abandoned areas and urban gardens: a “complex social value” for cities 75
Competitiveness of wine business within green economy: Sicilian case 74
Analisi dell’allevamento del tonno rosso nel Bacino del Mediterraneo 74
Aspects and problems of changing economic utilization of the land in Italy and the corresponding soil consumption 72
Strategies of improvement of marketing mix in the sicilian market oriented wine enterprises 69
Assessment of Several Approaches to Biofortified Products: A Literature Review 69
THE REVOLUTION OF FUNCTIONAL FOOD: A MARKET ANALYSIS 68
The Development and Financial Sustainability of a Tourist Network for a Coastal Region 68
Analisi delle innovazioni nella filiera agrumicola: effetti economici e diffusione nelle imprese 67
Biofortification of tomatoes in italy: Status and level of knowledge 67
The redefinition of the role of agricultural areas in the city of Catania 67
Agricultural policy and the future constitution of the European Union 66
IL CONTESTO SOCIO-ECONOMICO DEL TERRITORIO DELLA DIOCESI DI NOTO TRA LIMITI ED OPPORTUNITA' DI SVILUPPO LOCALE 66
Economic sustainability of a niche supply chain: the case of Maletto strawberry 63
Problematiche concettuali ed aspetti economico-normativi della qualità nel settore agroalimentare 63
Indagine sulla posizione delle principali produzioni agroalimentari siciliane sui mercati di consumo in Canada, in Rivista 62
Effetti della riforma della PAC sulla redditività delle aziende mandorlicole e carrubicole 62
Aspetti e problemi del nuovo trattato europeo (“Trattato di Lisbona”) e principali riflessi sulle politiche comunitarie 62
Impatto della riforma della PAC sui principali comparti produttivi della Sicilia 62
Aspetti economici e di mercato della vitivinicoltura biologica in Sicilia 62
Considerations on the Changes in the Economic Land Use in Italy and the Corresponding Soil Consumption 61
Geographical indications in the UK after Brexit: An uncertain future? 61
Valutazioni d’impatto delle proposte di revisione intermedia della PAC in Sicilia 60
Il ruolo del marketing mix nelle imprese vitivinicole siciliane marketing oriented 59
Il tonno rosso: aspetti bio-etologici, prelievo delle risorse, sostenibilità e politiche d'intervento 59
The redefinition of the role of agricultural areas in the city in relation to social, environmental, and alimentary functions: The case of Catania 59
Metodo e risultati delle valutazioni d’impatto della PAC in Sicilia 58
Note sul cambiamento di utilizzazione economica della terra in Italia e sul corrispondente “consumo di suolo” 57
The complex framework of access and benefit sharing under the international policy arena 57
Prodotti agroalimentari e segni distintivi di qualità. Dimensione economica dei prodotti contrassegnati da marchi DOP/IGP in forza delle normative comunitarie e strategie di valorizzazione 56
Commoning of territorial heritage and tools of participated sustainability for the production and enhancement of agro-environmental public goods 56
I principali caratteri del consumo dell’olio extra–vergine d’oliva biologico in Sicilia 55
Street Food And Food Safety: A Driver For Tourism? 55
Flussi commerciali e dinamiche di mercato:i vini siciliani di fronte ai nuovi competitors 54
Features on structural policies in regional development of the European Union and their main effects 53
Food & Heritage: the case of quality agri-food products in the territory of Castelli del Nisseno 53
Effetti della riforma della PAC sulla redditività delle aziende con bovini da latte 53
Consumer behaviour of purchasing biofortified food products 53
Grado di applicazione della programmazione comunitaria nel comparto zootecnico in Sicilia (2000–2006) 51
Food Poverty and Solidarity Networks in Italy 50
Effetti economici delle principali innovazioni in agrumicoltura (1980-2000) 50
Evoluzioni e prospettive della Politica Agricola Comune 49
Il distretto produttivo in Sicilia quale possibile modello di governance territoriale 49
Global competitiveness and local coordination: an economic analysis on Malvasia of Lipari DOC 48
Exploring innovation adoption behavior for sustainable development of Mediterranean tree crops 47
JIFAM Special Issue on Experiential Marketing: Perspectives from the International Agro-food Sector 45
Produzioni agroalimentari “made in Italy” e “made in Sicily” sui mercati di consumo canadesi: analisi della domanda e strategie di marketing 44
Economic effects of the main innovations in the Italian citriculture 43
Perspectives on the EU food industry’s safety and quality: developments and challenges 43
Determining tourism drivers and followers: a methodological approach 42
The Brand-Land Identity of Etna Volcano Valley Wines: A Policy Delphi Study 40
L’utilizzo di servizi da parte delle aziende agricole: la frontiera della ricerca operativa nel III millennio 40
Stone routes and cultural heritage. a place-based toolkit for landscape-cultural mosaic assessment 40
Purchasing behavior in rural areas for food products during the COVID-19 pandemic 38
Visitor’s Motivational Framework and Wine Routes’ Contribution to Sustainable Agriculture and Tourism 38
Indagine sulle imprese vitivinicole marketing oriented in Sicilia (2004) 38
The Agro-ecological Pattern of Animal Husbandry as a Sustainable Food System 37
Regionalization processes in agricultural and environmental policies. A regional typologies comparative analysis to identifying fragile areas 37
Food and religion in sicily—a new green tourist destination by an ancient route from the past 33
Digital Influencers, Food and Tourism—A New Model of Open Innovation for Businesses in the Ho.Re.Ca. Sector 33
Interactions between Street Food and Food Safety Topics in the Scientific Literature—A Bibliometric Analysis with Science Mapping 29
Influence of Coherent Context for Positioning Distinctive and Iconic Sicilian Sparkling Wines: Effect of a Sensorial Experience on a Gulet 29
Eco-packaging and fresh food products. Analysis of demand and consumer behavior in Italy 19
Circular economy and agritourism: a sustainable behavioral model for tourists and farmers in the post-COVID era 19
Global branding strategy and framework: Exploring the potential of street food as a sustainable livelihood tourism strategy for developing destinations 15
Totale 4.841
Categoria #
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Totale 18.229


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021368 7 27 52 5 97 9 47 3 38 1 64 18
2021/2022556 63 64 13 30 73 9 68 33 40 13 29 121
2022/2023935 74 53 13 82 87 142 5 212 195 17 40 15
2023/2024541 20 102 18 22 18 112 12 68 2 18 94 55
2024/20251.744 20 171 116 55 428 267 44 67 158 169 122 127
2025/2026101 101 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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