BELLIA, CLAUDIO
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.133
EU - Europa 1.090
AS - Asia 735
AF - Africa 229
SA - Sud America 127
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 4.316
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.056
IT - Italia 376
SG - Singapore 370
CN - Cina 294
IE - Irlanda 258
UA - Ucraina 168
CI - Costa d'Avorio 134
BR - Brasile 114
SN - Senegal 82
CA - Canada 71
RU - Federazione Russa 63
DE - Germania 47
BE - Belgio 28
SE - Svezia 27
FR - Francia 26
GB - Regno Unito 23
VN - Vietnam 21
ES - Italia 13
NL - Olanda 11
FI - Finlandia 10
JP - Giappone 9
ID - Indonesia 7
CH - Svizzera 6
UZ - Uzbekistan 6
MA - Marocco 5
PT - Portogallo 5
IN - India 4
IR - Iran 4
LT - Lituania 4
RS - Serbia 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
AR - Argentina 3
CO - Colombia 3
EG - Egitto 3
GR - Grecia 3
HK - Hong Kong 3
MX - Messico 3
MY - Malesia 3
PL - Polonia 3
VE - Venezuela 3
BG - Bulgaria 2
CZ - Repubblica Ceca 2
DZ - Algeria 2
EU - Europa 2
HR - Croazia 2
LB - Libano 2
PY - Paraguay 2
TR - Turchia 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AT - Austria 1
CL - Cile 1
DK - Danimarca 1
GT - Guatemala 1
JM - Giamaica 1
KE - Kenya 1
KR - Corea 1
KW - Kuwait 1
NI - Nicaragua 1
NO - Norvegia 1
NP - Nepal 1
PS - Palestinian Territory 1
RO - Romania 1
TH - Thailandia 1
TN - Tunisia 1
TW - Taiwan 1
UG - Uganda 1
UY - Uruguay 1
Totale 4.316
Città #
Santa Clara 565
Chandler 267
Dublin 257
Jacksonville 223
Singapore 210
Abidjan 134
Catania 111
Boardman 109
Dakar 82
Nanjing 82
Ashburn 70
Lawrence 70
Cambridge 67
Andover 65
Toronto 54
Chicago 48
Council Bluffs 34
Des Moines 33
Wilmington 29
Brussels 28
Nanchang 27
San Mateo 27
Bremen 22
Rome 22
Beijing 19
Hanoi 14
Shenyang 14
Milan 13
Palermo 13
Civitanova Marche 12
Hebei 12
Los Angeles 12
Ottawa 12
Favara 11
Saint Petersburg 11
Helsinki 10
Tianjin 10
Changsha 9
Falls Church 9
Moscow 9
San Giuliano Milanese 9
Seattle 9
Houston 7
Jiaxing 7
Redwood City 7
Torino 7
Jinan 6
London 6
Norwalk 6
São Paulo 6
Washington 6
Huế 5
Messina 5
Syracuse 5
Verona 5
Acireale 4
Amsterdam 4
Belgrade 4
Belo Horizonte 4
Brasília 4
Ibi 4
Liberty Lake 4
Mountain View 4
Piazza 4
Trnava 4
Yogyakarta 4
Zhengzhou 4
Ann Arbor 3
Augusta 3
Curitiba 3
Frankfurt Am Main 3
Fremont 3
Kunming 3
Maceió 3
Nicotera 3
Porto Alegre 3
Princeton 3
Salvador 3
The Dalles 3
Tokyo 3
Tremestieri Etneo 3
Villa San Giovanni 3
Afragola 2
Asunción 2
Bogor 2
Bologna 2
Brescia 2
Cairo 2
Caruaru 2
Casal Velino 2
Caxias do Sul 2
Changchun 2
Conversano 2
Den Haag 2
Dong Ket 2
Dover 2
Frankfurt am Main 2
Gravina di Catania 2
Hangzhou 2
Ipatinga 2
Totale 3.051
Nome #
The value of intangible resources as a differentiation strategy for enterprises: the case of PGI table grape of Mazzarrone 112
Evaluation of consumers' purchasing process for organic food products 99
Actuality and future prospects of cannabis sativa l. Crops. features and problems 98
The Evolution of Functional Foods Market: A Revolution 96
Agriculture, territory and multifunctionality: the case of South-East of Sicily 91
The logistics of direct sales: new approaches of the EU 90
Analisi d'impatto della riforma di medio termine della PAC sulla zootecnia bovina da latte dell'Altopiano Ibleo 81
The role of innovation and organization in small size wineries: The case of malvasia delle lipari PDO wine1 78
Aspetti produttivi e specificità di mercato della Malvasia delle Lipari Doc 77
Direct sales as a tool for competitiveness for SMEs in the EU. The case of farms “Ornamental floriculture and nursery products” 77
Horticultural agro-biodiversity and potential conservation: case study in Sicily 76
Competitiveness of Wine Business within Green Economy 76
Economic and Environmental Sustainability of Olive Production: A Case Study 74
Aspetti economici e di mercato della vitivinicoltura biologica in Sicilia 73
Actuality and future prospects on GMOs crops in agriculture: some main aspects and problems 73
Analisi dell’allevamento del tonno rosso nel Bacino del Mediterraneo 72
ALCUNE RIFLESSIONI SULLE COLTIVAZIONI OGM IN AGRICOLTURA 72
Abandoned areas and urban gardens: a “complex social value” for cities 71
Aspects and problems of changing economic utilization of the land in Italy and the corresponding soil consumption 70
Competitiveness of wine business within green economy: Sicilian case 69
The Development and Financial Sustainability of a Tourist Network for a Coastal Region 66
Assessment of Several Approaches to Biofortified Products: A Literature Review 65
Strategies of improvement of marketing mix in the sicilian market oriented wine enterprises 64
Agricultural policy and the future constitution of the European Union 64
Analisi delle innovazioni nella filiera agrumicola: effetti economici e diffusione nelle imprese 64
The redefinition of the role of agricultural areas in the city of Catania 64
Problematiche concettuali ed aspetti economico-normativi della qualità nel settore agroalimentare 63
THE REVOLUTION OF FUNCTIONAL FOOD: A MARKET ANALYSIS 61
Indagine sulla posizione delle principali produzioni agroalimentari siciliane sui mercati di consumo in Canada, in Rivista 61
Effetti della riforma della PAC sulla redditività delle aziende mandorlicole e carrubicole 61
Biofortification of tomatoes in italy: Status and level of knowledge 61
IL CONTESTO SOCIO-ECONOMICO DEL TERRITORIO DELLA DIOCESI DI NOTO TRA LIMITI ED OPPORTUNITA' DI SVILUPPO LOCALE 60
Aspetti e problemi del nuovo trattato europeo (“Trattato di Lisbona”) e principali riflessi sulle politiche comunitarie 59
Aspetti economici e di mercato della vitivinicoltura biologica in Sicilia 59
Economic sustainability of a niche supply chain: the case of Maletto strawberry 59
Geographical indications in the UK after Brexit: An uncertain future? 59
Impatto della riforma della PAC sui principali comparti produttivi della Sicilia 58
Il tonno rosso: aspetti bio-etologici, prelievo delle risorse, sostenibilità e politiche d'intervento 58
Considerations on the Changes in the Economic Land Use in Italy and the Corresponding Soil Consumption 57
Valutazioni d’impatto delle proposte di revisione intermedia della PAC in Sicilia 56
Metodo e risultati delle valutazioni d’impatto della PAC in Sicilia 55
Note sul cambiamento di utilizzazione economica della terra in Italia e sul corrispondente “consumo di suolo” 55
Il ruolo del marketing mix nelle imprese vitivinicole siciliane marketing oriented 55
The redefinition of the role of agricultural areas in the city in relation to social, environmental, and alimentary functions: The case of Catania 55
The complex framework of access and benefit sharing under the international policy arena 55
I principali caratteri del consumo dell’olio extra–vergine d’oliva biologico in Sicilia 54
Prodotti agroalimentari e segni distintivi di qualità. Dimensione economica dei prodotti contrassegnati da marchi DOP/IGP in forza delle normative comunitarie e strategie di valorizzazione 52
Street Food And Food Safety: A Driver For Tourism? 51
Effetti della riforma della PAC sulla redditività delle aziende con bovini da latte 51
Commoning of territorial heritage and tools of participated sustainability for the production and enhancement of agro-environmental public goods 51
Food & Heritage: the case of quality agri-food products in the territory of Castelli del Nisseno 50
Food Poverty and Solidarity Networks in Italy 48
Grado di applicazione della programmazione comunitaria nel comparto zootecnico in Sicilia (2000–2006) 48
Il distretto produttivo in Sicilia quale possibile modello di governance territoriale 48
Features on structural policies in regional development of the European Union and their main effects 48
Flussi commerciali e dinamiche di mercato:i vini siciliani di fronte ai nuovi competitors 48
Evoluzioni e prospettive della Politica Agricola Comune 47
Global competitiveness and local coordination: an economic analysis on Malvasia of Lipari DOC 47
Consumer behaviour of purchasing biofortified food products 47
Effetti economici delle principali innovazioni in agrumicoltura (1980-2000) 45
Produzioni agroalimentari “made in Italy” e “made in Sicily” sui mercati di consumo canadesi: analisi della domanda e strategie di marketing 43
Economic effects of the main innovations in the Italian citriculture 42
Determining tourism drivers and followers: a methodological approach 42
Perspectives on the EU food industry’s safety and quality: developments and challenges 40
JIFAM Special Issue on Experiential Marketing: Perspectives from the International Agro-food Sector 38
L’utilizzo di servizi da parte delle aziende agricole: la frontiera della ricerca operativa nel III millennio 37
The Brand-Land Identity of Etna Volcano Valley Wines: A Policy Delphi Study 35
Regionalization processes in agricultural and environmental policies. A regional typologies comparative analysis to identifying fragile areas 35
Indagine sulle imprese vitivinicole marketing oriented in Sicilia (2004) 34
Stone routes and cultural heritage. a place-based toolkit for landscape-cultural mosaic assessment 33
Exploring innovation adoption behavior for sustainable development of Mediterranean tree crops 32
Visitor’s Motivational Framework and Wine Routes’ Contribution to Sustainable Agriculture and Tourism 31
Purchasing behavior in rural areas for food products during the COVID-19 pandemic 30
Food and religion in sicily—a new green tourist destination by an ancient route from the past 30
Digital Influencers, Food and Tourism—A New Model of Open Innovation for Businesses in the Ho.Re.Ca. Sector 29
The Agro-ecological Pattern of Animal Husbandry as a Sustainable Food System 28
Interactions between Street Food and Food Safety Topics in the Scientific Literature—A Bibliometric Analysis with Science Mapping 26
Influence of Coherent Context for Positioning Distinctive and Iconic Sicilian Sparkling Wines: Effect of a Sensorial Experience on a Gulet 24
Eco-packaging and fresh food products. Analysis of demand and consumer behavior in Italy 10
Circular economy and agritourism: a sustainable behavioral model for tourists and farmers in the post-COVID era 10
Global branding strategy and framework: Exploring the potential of street food as a sustainable livelihood tourism strategy for developing destinations 9
Totale 4.492
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202054 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 40 14
2020/2021368 7 27 52 5 97 9 47 3 38 1 64 18
2021/2022556 63 64 13 30 73 9 68 33 40 13 29 121
2022/2023935 74 53 13 82 87 142 5 212 195 17 40 15
2023/2024541 20 102 18 22 18 112 12 68 2 18 94 55
2024/20251.496 20 171 116 55 428 267 44 67 158 169 1 0
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