BELLIA, CLAUDIO
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 3.270
AS - Asia 1.265
EU - Europa 1.188
SA - Sud America 295
AF - Africa 260
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 6.281
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.176
SG - Singapore 547
CN - Cina 481
IT - Italia 406
BR - Brasile 263
IE - Irlanda 258
UA - Ucraina 169
CI - Costa d'Avorio 144
VN - Vietnam 84
SN - Senegal 82
CA - Canada 76
RU - Federazione Russa 65
DE - Germania 49
KR - Corea 44
GB - Regno Unito 41
FR - Francia 32
SE - Svezia 32
BE - Belgio 28
FI - Finlandia 21
NL - Olanda 17
ES - Italia 16
JP - Giappone 16
ID - Indonesia 15
IN - India 14
PL - Polonia 12
AR - Argentina 11
MA - Marocco 11
MX - Messico 11
ZA - Sudafrica 9
BD - Bangladesh 8
LT - Lituania 7
UZ - Uzbekistan 7
CH - Svizzera 6
IQ - Iraq 6
MY - Malesia 6
EC - Ecuador 5
IR - Iran 5
PT - Portogallo 5
BJ - Benin 4
CL - Cile 4
EG - Egitto 4
HK - Hong Kong 4
HR - Croazia 4
LB - Libano 4
RS - Serbia 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
TR - Turchia 4
VE - Venezuela 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
CO - Colombia 3
GR - Grecia 3
BG - Bulgaria 2
CZ - Repubblica Ceca 2
DZ - Algeria 2
EU - Europa 2
GT - Guatemala 2
JO - Giordania 2
KE - Kenya 2
NP - Nepal 2
PH - Filippine 2
PY - Paraguay 2
SA - Arabia Saudita 2
UY - Uruguay 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AT - Austria 1
BB - Barbados 1
BN - Brunei Darussalam 1
BO - Bolivia 1
DK - Danimarca 1
GE - Georgia 1
IL - Israele 1
JM - Giamaica 1
KW - Kuwait 1
NI - Nicaragua 1
NO - Norvegia 1
PA - Panama 1
PK - Pakistan 1
PS - Palestinian Territory 1
RO - Romania 1
SV - El Salvador 1
TH - Thailandia 1
TN - Tunisia 1
TW - Taiwan 1
UG - Uganda 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 6.281
Città #
Dallas 863
Santa Clara 571
Singapore 269
Chandler 267
Dublin 257
Jacksonville 223
Abidjan 144
Catania 113
Boardman 112
Ashburn 99
Hefei 89
Dakar 82
Nanjing 82
Beijing 71
Lawrence 70
Cambridge 67
Andover 65
Toronto 56
Chicago 51
Seoul 43
Council Bluffs 40
Hanoi 35
Des Moines 33
Los Angeles 30
Wilmington 29
Brussels 28
Nanchang 27
San Mateo 27
São Paulo 27
Rome 25
Bremen 22
Milan 19
The Dalles 19
Columbus 18
Ho Chi Minh City 18
Palermo 14
Shenyang 14
Civitanova Marche 12
Hebei 12
New York 12
Ottawa 12
Buffalo 11
Favara 11
Saint Petersburg 11
Amsterdam 10
Helsinki 10
London 10
Seattle 10
Tianjin 10
Tokyo 10
Changsha 9
Falls Church 9
Lappeenranta 9
Moscow 9
San Giuliano Milanese 9
Warsaw 9
Houston 8
Belo Horizonte 7
Jiaxing 7
Messina 7
Redwood City 7
Torino 7
Brooklyn 6
Jinan 6
Johannesburg 6
Mumbai 6
Norwalk 6
Porto Alegre 6
Redondo Beach 6
San Francisco 6
Washington 6
Boston 5
Curitiba 5
Huế 5
Maceió 5
Phoenix 5
Rio de Janeiro 5
Salvador 5
Stockholm 5
Syracuse 5
Verona 5
Acireale 4
Atlanta 4
Belgrade 4
Brasília 4
Chennai 4
Cotonou 4
Erbil 4
Ibi 4
Liberty Lake 4
Montreal 4
Mountain View 4
Munich 4
Naples 4
Orem 4
Piazza 4
Trnava 4
Tuskegee 4
Yogyakarta 4
Zhengzhou 4
Totale 4.437
Nome #
The value of intangible resources as a differentiation strategy for enterprises: the case of PGI table grape of Mazzarrone 163
Actuality and future prospects of cannabis sativa l. Crops. features and problems 154
The Evolution of Functional Foods Market: A Revolution 139
Analisi d'impatto della riforma di medio termine della PAC sulla zootecnia bovina da latte dell'Altopiano Ibleo 138
Agriculture, territory and multifunctionality: the case of South-East of Sicily 136
Competitiveness of Wine Business within Green Economy 126
Aspetti produttivi e specificità di mercato della Malvasia delle Lipari Doc 125
Aspetti economici e di mercato della vitivinicoltura biologica in Sicilia 122
Actuality and future prospects on GMOs crops in agriculture: some main aspects and problems 117
Analisi dell’allevamento del tonno rosso nel Bacino del Mediterraneo 116
Evaluation of consumers' purchasing process for organic food products 116
ALCUNE RIFLESSIONI SULLE COLTIVAZIONI OGM IN AGRICOLTURA 115
Competitiveness of wine business within green economy: Sicilian case 114
Aspects and problems of changing economic utilization of the land in Italy and the corresponding soil consumption 112
Abandoned areas and urban gardens: a “complex social value” for cities 110
The logistics of direct sales: new approaches of the EU 107
Assessment of Several Approaches to Biofortified Products: A Literature Review 105
Analisi delle innovazioni nella filiera agrumicola: effetti economici e diffusione nelle imprese 102
Biofortification of tomatoes in italy: Status and level of knowledge 102
Direct sales as a tool for competitiveness for SMEs in the EU. The case of farms “Ornamental floriculture and nursery products” 102
The role of innovation and organization in small size wineries: The case of malvasia delle lipari PDO wine1 99
Aspetti economici e di mercato della vitivinicoltura biologica in Sicilia 99
Aspetti e problemi del nuovo trattato europeo (“Trattato di Lisbona”) e principali riflessi sulle politiche comunitarie 98
Horticultural agro-biodiversity and potential conservation: case study in Sicily 97
Agricultural policy and the future constitution of the European Union 95
Economic sustainability of a niche supply chain: the case of Maletto strawberry 94
Economic and Environmental Sustainability of Olive Production: A Case Study 92
Commoning of territorial heritage and tools of participated sustainability for the production and enhancement of agro-environmental public goods 91
THE REVOLUTION OF FUNCTIONAL FOOD: A MARKET ANALYSIS 88
The Development and Financial Sustainability of a Tourist Network for a Coastal Region 82
Exploring innovation adoption behavior for sustainable development of Mediterranean tree crops 77
Indagine sulla posizione delle principali produzioni agroalimentari siciliane sui mercati di consumo in Canada, in Rivista 77
Effetti della riforma della PAC sulla redditività delle aziende mandorlicole e carrubicole 76
The redefinition of the role of agricultural areas in the city of Catania 76
Strategies of improvement of marketing mix in the sicilian market oriented wine enterprises 75
IL CONTESTO SOCIO-ECONOMICO DEL TERRITORIO DELLA DIOCESI DI NOTO TRA LIMITI ED OPPORTUNITA' DI SVILUPPO LOCALE 73
Geographical indications in the UK after Brexit: An uncertain future? 72
Metodo e risultati delle valutazioni d’impatto della PAC in Sicilia 70
Considerations on the Changes in the Economic Land Use in Italy and the Corresponding Soil Consumption 69
Prodotti agroalimentari e segni distintivi di qualità. Dimensione economica dei prodotti contrassegnati da marchi DOP/IGP in forza delle normative comunitarie e strategie di valorizzazione 69
I principali caratteri del consumo dell’olio extra–vergine d’oliva biologico in Sicilia 68
Valutazioni d’impatto delle proposte di revisione intermedia della PAC in Sicilia 68
Purchasing behavior in rural areas for food products during the COVID-19 pandemic 67
Il tonno rosso: aspetti bio-etologici, prelievo delle risorse, sostenibilità e politiche d'intervento 67
The redefinition of the role of agricultural areas in the city in relation to social, environmental, and alimentary functions: The case of Catania 67
Problematiche concettuali ed aspetti economico-normativi della qualità nel settore agroalimentare 66
Impatto della riforma della PAC sui principali comparti produttivi della Sicilia 65
Evoluzioni e prospettive della Politica Agricola Comune 64
Note sul cambiamento di utilizzazione economica della terra in Italia e sul corrispondente “consumo di suolo” 64
Effetti economici delle principali innovazioni in agrumicoltura (1980-2000) 64
Features on structural policies in regional development of the European Union and their main effects 64
Il ruolo del marketing mix nelle imprese vitivinicole siciliane marketing oriented 64
Food & Heritage: the case of quality agri-food products in the territory of Castelli del Nisseno 64
Effetti della riforma della PAC sulla redditività delle aziende con bovini da latte 64
JIFAM Special Issue on Experiential Marketing: Perspectives from the International Agro-food Sector 63
Grado di applicazione della programmazione comunitaria nel comparto zootecnico in Sicilia (2000–2006) 63
Determining tourism drivers and followers: a methodological approach 63
Il distretto produttivo in Sicilia quale possibile modello di governance territoriale 62
Street Food And Food Safety: A Driver For Tourism? 62
The complex framework of access and benefit sharing under the international policy arena 62
Consumer behaviour of purchasing biofortified food products 61
Flussi commerciali e dinamiche di mercato:i vini siciliani di fronte ai nuovi competitors 61
Visitor’s Motivational Framework and Wine Routes’ Contribution to Sustainable Agriculture and Tourism 60
The Agro-ecological Pattern of Animal Husbandry as a Sustainable Food System 60
Food Poverty and Solidarity Networks in Italy 60
Global competitiveness and local coordination: an economic analysis on Malvasia of Lipari DOC 59
L’utilizzo di servizi da parte delle aziende agricole: la frontiera della ricerca operativa nel III millennio 58
Indagine sulle imprese vitivinicole marketing oriented in Sicilia (2004) 57
Produzioni agroalimentari “made in Italy” e “made in Sicily” sui mercati di consumo canadesi: analisi della domanda e strategie di marketing 54
Circular economy and agritourism: a sustainable behavioral model for tourists and farmers in the post-COVID era 54
The Brand-Land Identity of Etna Volcano Valley Wines: A Policy Delphi Study 50
Perspectives on the EU food industry’s safety and quality: developments and challenges 50
Regionalization processes in agricultural and environmental policies. A regional typologies comparative analysis to identifying fragile areas 50
Digital Influencers, Food and Tourism—A New Model of Open Innovation for Businesses in the Ho.Re.Ca. Sector 50
Economic effects of the main innovations in the Italian citriculture 48
Food and religion in sicily—a new green tourist destination by an ancient route from the past 48
Global branding strategy and framework: Exploring the potential of street food as a sustainable livelihood tourism strategy for developing destinations 44
Stone routes and cultural heritage. a place-based toolkit for landscape-cultural mosaic assessment 43
Eco-packaging and fresh food products. Analysis of demand and consumer behavior in Italy 38
Interactions between Street Food and Food Safety Topics in the Scientific Literature—A Bibliometric Analysis with Science Mapping 36
Influence of Coherent Context for Positioning Distinctive and Iconic Sicilian Sparkling Wines: Effect of a Sensorial Experience on a Gulet 35
Totale 6.457
Categoria #
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Totale 22.037


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021277 0 0 0 0 97 9 47 3 38 1 64 18
2021/2022556 63 64 13 30 73 9 68 33 40 13 29 121
2022/2023935 74 53 13 82 87 142 5 212 195 17 40 15
2023/2024541 20 102 18 22 18 112 12 68 2 18 94 55
2024/20251.744 20 171 116 55 428 267 44 67 158 169 122 127
2025/20261.717 203 572 489 233 220 0 0 0 0 0 0 0
Totale 6.457