BELLIA, CLAUDIO
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.749
EU - Europa 1.160
AS - Asia 1.014
AF - Africa 239
SA - Sud America 209
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 5.373
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.657
SG - Singapore 443
CN - Cina 418
IT - Italia 400
IE - Irlanda 258
BR - Brasile 192
UA - Ucraina 169
CI - Costa d'Avorio 134
SN - Senegal 82
CA - Canada 75
RU - Federazione Russa 64
DE - Germania 49
KR - Corea 43
GB - Regno Unito 37
FR - Francia 31
SE - Svezia 30
BE - Belgio 28
VN - Vietnam 28
FI - Finlandia 18
ES - Italia 15
IN - India 12
JP - Giappone 12
NL - Olanda 12
MX - Messico 11
MA - Marocco 9
PL - Polonia 8
BD - Bangladesh 7
ID - Indonesia 7
UZ - Uzbekistan 7
AR - Argentina 6
CH - Svizzera 6
LT - Lituania 6
IQ - Iraq 5
PT - Portogallo 5
ZA - Sudafrica 5
HR - Croazia 4
IR - Iran 4
LB - Libano 4
RS - Serbia 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
CO - Colombia 3
EG - Egitto 3
GR - Grecia 3
HK - Hong Kong 3
MY - Malesia 3
TR - Turchia 3
VE - Venezuela 3
BG - Bulgaria 2
CZ - Repubblica Ceca 2
DZ - Algeria 2
EU - Europa 2
GT - Guatemala 2
JO - Giordania 2
KE - Kenya 2
NP - Nepal 2
PY - Paraguay 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AT - Austria 1
BB - Barbados 1
BO - Bolivia 1
CL - Cile 1
DK - Danimarca 1
IL - Israele 1
JM - Giamaica 1
KW - Kuwait 1
NI - Nicaragua 1
NO - Norvegia 1
PA - Panama 1
PK - Pakistan 1
PS - Palestinian Territory 1
RO - Romania 1
SA - Arabia Saudita 1
TH - Thailandia 1
TN - Tunisia 1
TW - Taiwan 1
UG - Uganda 1
UY - Uruguay 1
Totale 5.373
Città #
Santa Clara 567
Dallas 451
Singapore 268
Chandler 267
Dublin 257
Jacksonville 223
Abidjan 134
Catania 113
Boardman 112
Dakar 82
Nanjing 82
Hefei 80
Ashburn 79
Lawrence 70
Cambridge 67
Andover 65
Beijing 56
Toronto 56
Chicago 50
Seoul 42
Council Bluffs 39
Des Moines 33
Wilmington 29
Brussels 28
Nanchang 27
San Mateo 27
Rome 24
Bremen 22
Los Angeles 20
Milan 19
The Dalles 19
Columbus 18
Hanoi 16
São Paulo 15
Shenyang 14
Palermo 13
Civitanova Marche 12
Hebei 12
Ottawa 12
Favara 11
Saint Petersburg 11
Helsinki 10
Seattle 10
Tianjin 10
Changsha 9
Falls Church 9
London 9
Moscow 9
San Giuliano Milanese 9
Houston 8
Jiaxing 7
Messina 7
Redwood City 7
Torino 7
Belo Horizonte 6
Brooklyn 6
Jinan 6
Lappeenranta 6
Norwalk 6
Tokyo 6
Washington 6
Amsterdam 5
Huế 5
Maceió 5
Mumbai 5
New York 5
Salvador 5
San Francisco 5
Syracuse 5
Verona 5
Warsaw 5
Acireale 4
Belgrade 4
Boston 4
Brasília 4
Curitiba 4
Erbil 4
Ho Chi Minh City 4
Ibi 4
Liberty Lake 4
Mountain View 4
Munich 4
Naples 4
Piazza 4
Porto Alegre 4
Trnava 4
Tuskegee 4
Yogyakarta 4
Zhengzhou 4
Ann Arbor 3
Atlanta 3
Augusta 3
Chennai 3
Frankfurt Am Main 3
Fremont 3
Johannesburg 3
Kunming 3
Marrakesh 3
Mexico City 3
Montreal 3
Totale 3.850
Nome #
The value of intangible resources as a differentiation strategy for enterprises: the case of PGI table grape of Mazzarrone 158
The Evolution of Functional Foods Market: A Revolution 130
Actuality and future prospects of cannabis sativa l. Crops. features and problems 123
Agriculture, territory and multifunctionality: the case of South-East of Sicily 120
Analisi d'impatto della riforma di medio termine della PAC sulla zootecnia bovina da latte dell'Altopiano Ibleo 118
Competitiveness of Wine Business within Green Economy 106
Aspetti economici e di mercato della vitivinicoltura biologica in Sicilia 104
Evaluation of consumers' purchasing process for organic food products 104
Competitiveness of wine business within green economy: Sicilian case 103
Aspetti produttivi e specificità di mercato della Malvasia delle Lipari Doc 103
Analisi dell’allevamento del tonno rosso nel Bacino del Mediterraneo 101
ALCUNE RIFLESSIONI SULLE COLTIVAZIONI OGM IN AGRICOLTURA 99
Actuality and future prospects on GMOs crops in agriculture: some main aspects and problems 98
The logistics of direct sales: new approaches of the EU 97
Abandoned areas and urban gardens: a “complex social value” for cities 96
Aspects and problems of changing economic utilization of the land in Italy and the corresponding soil consumption 92
Assessment of Several Approaches to Biofortified Products: A Literature Review 92
Biofortification of tomatoes in italy: Status and level of knowledge 91
Analisi delle innovazioni nella filiera agrumicola: effetti economici e diffusione nelle imprese 90
The role of innovation and organization in small size wineries: The case of malvasia delle lipari PDO wine1 89
Horticultural agro-biodiversity and potential conservation: case study in Sicily 87
Direct sales as a tool for competitiveness for SMEs in the EU. The case of farms “Ornamental floriculture and nursery products” 87
Agricultural policy and the future constitution of the European Union 86
Aspetti e problemi del nuovo trattato europeo (“Trattato di Lisbona”) e principali riflessi sulle politiche comunitarie 85
Aspetti economici e di mercato della vitivinicoltura biologica in Sicilia 85
Economic and Environmental Sustainability of Olive Production: A Case Study 83
THE REVOLUTION OF FUNCTIONAL FOOD: A MARKET ANALYSIS 79
Commoning of territorial heritage and tools of participated sustainability for the production and enhancement of agro-environmental public goods 76
Strategies of improvement of marketing mix in the sicilian market oriented wine enterprises 70
Indagine sulla posizione delle principali produzioni agroalimentari siciliane sui mercati di consumo in Canada, in Rivista 69
The Development and Financial Sustainability of a Tourist Network for a Coastal Region 69
IL CONTESTO SOCIO-ECONOMICO DEL TERRITORIO DELLA DIOCESI DI NOTO TRA LIMITI ED OPPORTUNITA' DI SVILUPPO LOCALE 68
Economic sustainability of a niche supply chain: the case of Maletto strawberry 68
The redefinition of the role of agricultural areas in the city of Catania 67
Problematiche concettuali ed aspetti economico-normativi della qualità nel settore agroalimentare 63
Exploring innovation adoption behavior for sustainable development of Mediterranean tree crops 62
Effetti della riforma della PAC sulla redditività delle aziende mandorlicole e carrubicole 62
Considerations on the Changes in the Economic Land Use in Italy and the Corresponding Soil Consumption 62
Impatto della riforma della PAC sui principali comparti produttivi della Sicilia 62
Geographical indications in the UK after Brexit: An uncertain future? 62
Il tonno rosso: aspetti bio-etologici, prelievo delle risorse, sostenibilità e politiche d'intervento 61
Valutazioni d’impatto delle proposte di revisione intermedia della PAC in Sicilia 61
The redefinition of the role of agricultural areas in the city in relation to social, environmental, and alimentary functions: The case of Catania 60
Metodo e risultati delle valutazioni d’impatto della PAC in Sicilia 59
Il ruolo del marketing mix nelle imprese vitivinicole siciliane marketing oriented 59
The complex framework of access and benefit sharing under the international policy arena 59
JIFAM Special Issue on Experiential Marketing: Perspectives from the International Agro-food Sector 58
Note sul cambiamento di utilizzazione economica della terra in Italia e sul corrispondente “consumo di suolo” 57
Prodotti agroalimentari e segni distintivi di qualità. Dimensione economica dei prodotti contrassegnati da marchi DOP/IGP in forza delle normative comunitarie e strategie di valorizzazione 57
I principali caratteri del consumo dell’olio extra–vergine d’oliva biologico in Sicilia 56
Flussi commerciali e dinamiche di mercato:i vini siciliani di fronte ai nuovi competitors 56
Features on structural policies in regional development of the European Union and their main effects 55
Street Food And Food Safety: A Driver For Tourism? 55
Consumer behaviour of purchasing biofortified food products 55
Purchasing behavior in rural areas for food products during the COVID-19 pandemic 54
Food & Heritage: the case of quality agri-food products in the territory of Castelli del Nisseno 54
Effetti della riforma della PAC sulla redditività delle aziende con bovini da latte 54
Grado di applicazione della programmazione comunitaria nel comparto zootecnico in Sicilia (2000–2006) 52
Il distretto produttivo in Sicilia quale possibile modello di governance territoriale 52
Food Poverty and Solidarity Networks in Italy 51
Evoluzioni e prospettive della Politica Agricola Comune 51
Effetti economici delle principali innovazioni in agrumicoltura (1980-2000) 51
Visitor’s Motivational Framework and Wine Routes’ Contribution to Sustainable Agriculture and Tourism 50
Global competitiveness and local coordination: an economic analysis on Malvasia of Lipari DOC 50
Produzioni agroalimentari “made in Italy” e “made in Sicily” sui mercati di consumo canadesi: analisi della domanda e strategie di marketing 47
Economic effects of the main innovations in the Italian citriculture 45
The Agro-ecological Pattern of Animal Husbandry as a Sustainable Food System 44
The Brand-Land Identity of Etna Volcano Valley Wines: A Policy Delphi Study 43
L’utilizzo di servizi da parte delle aziende agricole: la frontiera della ricerca operativa nel III millennio 43
Perspectives on the EU food industry’s safety and quality: developments and challenges 43
Determining tourism drivers and followers: a methodological approach 43
Circular economy and agritourism: a sustainable behavioral model for tourists and farmers in the post-COVID era 42
Stone routes and cultural heritage. a place-based toolkit for landscape-cultural mosaic assessment 40
Indagine sulle imprese vitivinicole marketing oriented in Sicilia (2004) 39
Regionalization processes in agricultural and environmental policies. A regional typologies comparative analysis to identifying fragile areas 37
Digital Influencers, Food and Tourism—A New Model of Open Innovation for Businesses in the Ho.Re.Ca. Sector 37
Food and religion in sicily—a new green tourist destination by an ancient route from the past 34
Interactions between Street Food and Food Safety Topics in the Scientific Literature—A Bibliometric Analysis with Science Mapping 33
Influence of Coherent Context for Positioning Distinctive and Iconic Sicilian Sparkling Wines: Effect of a Sensorial Experience on a Gulet 30
Global branding strategy and framework: Exploring the potential of street food as a sustainable livelihood tourism strategy for developing destinations 29
Eco-packaging and fresh food products. Analysis of demand and consumer behavior in Italy 27
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021334 0 0 52 5 97 9 47 3 38 1 64 18
2021/2022556 63 64 13 30 73 9 68 33 40 13 29 121
2022/2023935 74 53 13 82 87 142 5 212 195 17 40 15
2023/2024541 20 102 18 22 18 112 12 68 2 18 94 55
2024/20251.744 20 171 116 55 428 267 44 67 158 169 122 127
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