SANTISI, GIUSEPPE
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.346
EU - Europa 3.032
AS - Asia 2.195
SA - Sud America 470
AF - Africa 390
OC - Oceania 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 12.445
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.178
IT - Italia 1.471
SG - Singapore 991
CN - Cina 750
IE - Irlanda 455
BR - Brasile 398
UA - Ucraina 332
CI - Costa d'Avorio 222
DE - Germania 163
FR - Francia 150
CA - Canada 142
VN - Vietnam 136
RU - Federazione Russa 118
SN - Senegal 106
SE - Svezia 85
GB - Regno Unito 68
KR - Corea 65
TR - Turchia 46
NL - Olanda 38
IN - India 36
AR - Argentina 29
PL - Polonia 26
ES - Italia 25
JP - Giappone 24
CH - Svizzera 23
PT - Portogallo 22
BD - Bangladesh 19
FI - Finlandia 18
MX - Messico 18
AT - Austria 14
ID - Indonesia 14
IR - Iran 14
TN - Tunisia 14
ZA - Sudafrica 13
EC - Ecuador 12
LB - Libano 11
NG - Nigeria 11
PE - Perù 11
PH - Filippine 11
PK - Pakistan 11
UZ - Uzbekistan 11
HK - Hong Kong 10
BJ - Benin 9
NZ - Nuova Zelanda 9
CO - Colombia 6
GR - Grecia 6
IQ - Iraq 6
LT - Lituania 6
NP - Nepal 6
KZ - Kazakistan 5
MA - Marocco 5
SA - Arabia Saudita 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
EG - Egitto 4
PY - Paraguay 4
TH - Thailandia 4
VE - Venezuela 4
BG - Bulgaria 3
CZ - Repubblica Ceca 3
HN - Honduras 3
IL - Israele 3
KE - Kenya 3
MY - Malesia 3
UY - Uruguay 3
AL - Albania 2
AU - Australia 2
BE - Belgio 2
BH - Bahrain 2
CL - Cile 2
DZ - Algeria 2
JO - Giordania 2
PS - Palestinian Territory 2
RO - Romania 2
TT - Trinidad e Tobago 2
BN - Brunei Darussalam 1
BO - Bolivia 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EU - Europa 1
JM - Giamaica 1
KG - Kirghizistan 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
QA - Qatar 1
ZW - Zimbabwe 1
Totale 12.445
Città #
Houston 1.145
Santa Clara 842
Dallas 828
Chandler 592
Singapore 543
Dublin 453
Chicago 361
Jacksonville 345
Catania 236
Abidjan 222
Boardman 188
Ashburn 143
Hefei 130
Nanjing 125
Lawrence 124
Andover 120
Bremen 120
Cambridge 118
Beijing 117
Dakar 106
Toronto 103
Civitanova Marche 93
Des Moines 81
Council Bluffs 72
Rome 66
Los Angeles 61
Seoul 60
Palermo 57
Ho Chi Minh City 44
San Mateo 42
Nanchang 38
Wilmington 38
Hanoi 32
Changsha 31
Hebei 31
São Paulo 31
Milan 29
Messina 28
Shenyang 28
Naples 27
Saint Petersburg 27
Padova 25
Ottawa 24
Tokyo 24
The Dalles 22
Jiaxing 20
Redondo Beach 20
Columbus 19
Dearborn 19
Fiumefreddo Di Sicilia 17
Rio de Janeiro 17
Tianjin 17
Brooklyn 16
Buffalo 16
Mehmet Akif Ersoy 14
Misterbianco 14
New York 14
Augusta 13
Pozzo Di Gotto 13
Seattle 13
Washington 13
Aci Catena 12
Amsterdam 12
Istanbul 12
Lappeenranta 12
Paris 12
Curitiba 11
Warsaw 11
Abuja 10
Acireale 10
Adrano 10
Dong Ket 10
Moscow 10
Redwood City 10
Reggio Calabria 10
San Pablo 10
Verona 10
Belo Horizonte 9
Bologna 9
Cotonou 9
Kunming 9
Lima 9
Ningbo 9
Treviso 9
Boston 8
Brasília 8
Caltagirone 8
Hong Kong 8
London 8
Mexico City 8
Montreal 8
Porto Alegre 8
San Francisco 8
Bari 7
Besançon 7
Cesena 7
Cuveglio 7
Johannesburg 7
Melito Di Napoli 7
Modena 7
Totale 8.583
Nome #
Impact of emotion in the choice of eco-luxury brands: The multiple mediation role of the brand love and the brand trust 1.076
L’effetto mediatore dell’impatto della qualità della vita nella relazione tra qualità di vita professionale e stress percepito dei caregiver formali 312
Contratto psicologico e coinvolgimento 226
The phenomenon of brand hate: Analysis of predictors and outcomes 192
Courage as a potential mediator between personality and coping 174
Correlati di personalità della tendenza allo shopping compulsivo 173
Il ruolo dell'ottimismo nella relazione tra giustizia organizzativa e impegno al cambiamento 130
Variabili socio-demografiche, sanitarie e psicologiche dello stress lavorativo 126
Psychological sustainability and attitudes of new food consumption. A research on food disgust and Neophobia 121
Personality traits and athletic young adults 121
Autostima e autoefficacia, identità di genere e soddisfazione lavorativa. Implicazioni per la scelta di carriera 120
Determinants of consumer choice towards luxury brands: differences between one-brand stores and outlet stores consumers 115
Benessere organizzativo e prevenzione dello stress lavoro-correlato come fattori di sviluppo e prevenzione della performance organizzativa 113
A lifestyle analysis of young consumers: a study in Italian context 109
The Evaluation of the Impact of Tourism on Residents: The Case of Taormina 108
L'intelligenza emotiva come mediatore tra burnout e outcomes organizzativi, 108
La formazione alla sicurezza sul lavoro: un'indagine empirica 106
The Italian Version of the Work Psychosocial Climate Scale (Escala Clima Psicosocial En El Trabajo) 105
L'orientamento ed il tutorato come antidoto del ritardo e dell'insuccesso negli studi universitari 103
Training to improve career adaptability, optimism, and hope as resources to promote professional development 103
Analyzing Attitudes to Promote Sustainability: The Adaptation of the Environmental Concern Scale (ECs) to the Italian Context 102
Psychosocial Impact and Role of Resilience on healthcare workers during COVID-19 pandemic 102
Does the Metacognitive Attitude Predict Work Motivation in Italian Teachers? 100
Ciclo di vita, carriera e flessibilità nei lavori atipici. Una indagine su di un campione di lavoratrici 99
Benessere Organizzativo e promozione della salute degli operatori: una indagine sulla sanità veneta 98
Che stress al lavoro 98
Self-Perceived Employability and Meaningful Work: The Mediating Role of Courage on Quality of Life 98
Benessere e sicurezza nei lavoratori della sanità: una ricerca sull'efficacia personale e l'engagement 97
Lifestyles and buying behavior of adolescents towards the brand 96
Consumi alternativi tra etica e bisogni: un’indagine esplorativa 96
Thinking about the future after the pandemic. The mediating role of courage in the relationship between fear of Covid-19 and pessimism 96
Psychometric Investigation of the Workplace Social Courage Scale (WSCS): New Evidence for Measurement Invariance and IRT analysis 95
Determinants of Choice and Intensity of Wine Consumption: Analysis of Local Product and Marketing Strategies 95
A Psychological analysis of Wine and Food consumption in Sicily: the marketing experience implication 94
The effects of Job crafting on Work engagement and the mediation role of Work satisfaction and Proactive personality 94
Cross‐Cultural Adaptation, Psychometric Properties and Measurement Invariance of the Italian Version of the Job Satisfaction Scale 93
Orientamento e dispersione accademica: ricerca sui drop-out dell’Università di Catania 92
SVILUPPO DEL TERRITORIO E POLITICHE DEL TURISMO: LA VALUTAZIONE DELL’IMPATTO TURISTICO DAL PUNTO DI VISTA DEI RESIDENTI 91
Metacognitive strategies and work motivation in teachers: an empirical study 90
Assessing the impact of courage and proactive personality on Italian and Spanish psychology students in career transitions: A multigroup analysis 89
Development, enhancement and rebirth of the territory: the resilience of local products 89
Job Satisfaction and Organizational Well-Being Queried: A Comparison Between The Two Companies 89
Psychological Flexibility and Mindfulness as predictors of individual outcomes in hospital health workers 89
L’impatto del Brand Love nelle determinanti di scelta dell’eco luxury brand nel settore moda 89
Emotional intelligence as mediator between burnout and organisational outcomes 88
REPRESENTATIONS OF WORK AND DECENT WORK AND LIFE PLANNING. QUALITATIVE RESEARCH ON A GROUP OF SOCIALLY VULNERABLE PEOPLE 88
CONSTRUCTING A CROSS-CULTURAL ANALYSIS MEASURE INSTRUMENT OF CONFLICT IN ORGANIZATIONS: A COMPARISON BETWEEN AN ITALIAN AND A SPANISH POPULATION SAMPLE 87
Organizzazione, risorse umane e pubblica amministrazione. Vincoli (invisibili) e risorse (apparenti) del nuovo management pubblico 86
The role of risk intelligence in psychological capital 86
Effetti mediatori della laicità dello stato nella relazione tra identità cattolica, orientamento politico e matrimonio tra gay 85
Psychological resources, satisfaction, and career identity in the work transition: An outlook on Sicilian college students 85
Le biotecnologie tra conoscenza e distorsioni: le opinioni di un campione di studenti universitari 85
Innovation and sustainability of business models: learning, generative practices and school (university) - work transition in the organic agri-food sector 85
Verso nuove forme di organizzazione. Imprese, tecnologia e apprendimento organizzativo 84
La stimolazione ambientale del punto vendita. bisogni, desideri, emozioni del consumatore 84
Processi di consumo e determinanti di scelta. un confronto tra luxury brand e mass market brand. 84
CRAFT BEER AND INTENSITY OF PURCHASE: A PSYCHOLOGICAL ANALYSIS OF CONSUMER INTENTIONS 84
Psychometric properties, measurement invariance, and construct validity of the Italian version of the brand hate short scale (BHS) 84
Italian Adaption of Self-Perceived Employability Scale: Psychometric Properties and Relations with the Career Adaptability and Well-Being 84
The Concepts of Work and Decent Work in Relationship With Self-Efficacy and Career Adaptability: Research With Quantitative and Qualitative Methods in Adolescence 84
Ethical Consumption and the Shift towards Sustainable Behaviour: A Comparative Approach between Pre and During Pandemic Consumers, 83
Strategie metacognitive e motivazione al lavoro negli insegnanti: uno studio empirico 83
Effects of Political Orientation, Religious Identification and Religious Orientations on Attitude toward a Secular State 82
Sicurezza sul lavoro: la percezione del rischio 81
An Action Research on Municipal Policemen’s Organizational and Professional Disease 81
La motivazione alla scelta turistica in Sicilia: un confronto tra la percezione del turista e qualla del portatore d'interesse locale 81
Food Neophobia and Food Disgust: The Mediating Role of Perceived Vulnerability to Disease 81
Interpretation of Probability Phrases in Intergroup Relations Effects of Context and Prior Beliefs 80
L'innovazione nell'impresa artigiana. L'apprendimento organizzativo tra pratiche generative e intersoggettività 80
La cultura ed il clima nell'analisi organizzativa 80
Relationship between psychological capital and quality of life: The role of courage 80
Health Occupation and Job Satisfaction: The Impact of Psychological Capital in the Management of Clinical Psychological Stressors of Healthcare Workers in the COVID-19 Era 80
THE VALUE OF BRANDS OF THE TYPICAL SICILIAN WINE IN THE CONNOISSEURS AND OUTDOOR 79
Entertainment marketing, experiential consumption and consumer behavior: the determinant of choice of wine in the store 78
Lo stress dei caregivers formali tra qualità professionale e qualità di vita: case study su di un campione di operatori che si occupano di pazienti affetti da demenza 78
Neuroni specchio e marketing sensoriale 77
Il cambiamento organizzativo tra comunità di lavoro e "boundaryless learning" 76
Nuove identità lavorative e conseguenze sul benessere organizzativo. 76
Resilienza ed organizzazioni sostenibili: verso una validazione del modello di Diversity Management 76
The Role of Secularism of State on the Relationship Between Catholic Identity, Political Orientation, and Gay Rights Issues 76
I predittori della qualità percepita dei servizi scolastici: esperienze a confronto 76
LUXURY TOURISM E PROCESSI COGNITIVI DI SCELTA DELLA STRUTTURA TURISTICA: UN CONTRIBUTO DI RICERCA NEL TERRITORIO SICILIANO 75
Il benessere organizzativo nelle aziende di servizi: Efficacia, Engagement e Soddisfazione lavorativa 75
L’effetto mediatore del job crafting nella relazione tra soddisfazione lavorativa e il capitolo psicologico (Psycap): prime riflessioni su un campione di insegnanti, 75
Creazione di valore, dinamiche della qualità e qualità del lavoro nelle organizzazioni di servizio 74
Psicologia positiva ed organizzazioni in azione: il contributo del Diversity Management 74
Organizzazioni sostenibili e diversity management 74
Personal Values in Relation to Risk Intelligence: Evidence from a Multi-Mediation Model 74
Giovani consumatori e incidenza dello stile di vita nella determinante di scelta del brand 72
Il territorio come brand: gli atteggiamenti dei residenti nei confronti del turismo 72
Le attività trattamentali per un sistema di servizi territorialmente efficace 71
“Work and surroundings”: a training to enhance career curiosity, self-efficacy and the perception of work and decent work in adolescents 70
The relationship between psychological flexibility and career adaptability as resources to promote well-being 69
Employability and Job Insecurity: The Role of Personal Resources on Work-Related Stress 69
Validity and psychometric properties of the ILO-WHO Workplace Stress Scale: A study with workers from the Canary Islands 68
Essere laico: correlati psicologici e sociali 68
Il rapporto tra il consumatore e il mass market brand: la determinante di scelta del Centro Commerciale 68
Identità professionale e consulenza di carriera nelle nuove pratiche di sviluppo organizzativo 67
Orientamento all'impresa, crescita personale e propensione al rischio 66
Impact of a soft tip nicotine-free harmless cigarette as part of a smoking cessation program with psychological support and varenicline: an integrated workplace smoking cessation intervention 66
Totale 10.386
Categoria #
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Totale 39.089


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021608 0 0 0 0 211 47 68 21 82 11 104 64
2021/20221.051 109 147 32 36 164 17 134 45 72 22 47 226
2022/20231.934 166 113 60 256 138 305 26 331 395 29 70 45
2023/2024868 57 156 38 66 43 95 23 29 20 49 177 115
2024/20253.133 45 541 216 165 631 432 74 110 222 261 235 201
2025/20262.529 312 362 1.001 418 436 0 0 0 0 0 0 0
Totale 12.761