PLATANIA, SILVIA MARIA RITA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 4.961
EU - Europa 2.445
AS - Asia 1.459
SA - Sud America 263
AF - Africa 240
OC - Oceania 16
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 9.385
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.856
IT - Italia 1.366
SG - Singapore 604
CN - Cina 576
IE - Irlanda 367
BR - Brasile 238
UA - Ucraina 162
CI - Costa d'Avorio 129
DE - Germania 125
CA - Canada 95
RU - Federazione Russa 89
FR - Francia 84
SN - Senegal 70
KR - Corea 54
SE - Svezia 45
GB - Regno Unito 44
IN - India 42
VN - Vietnam 31
TR - Turchia 29
NL - Olanda 27
PT - Portogallo 23
ES - Italia 22
JP - Giappone 21
CH - Svizzera 20
PH - Filippine 17
FI - Finlandia 16
TN - Tunisia 15
NG - Nigeria 12
UZ - Uzbekistan 11
AT - Austria 10
IR - Iran 10
PK - Pakistan 10
BD - Bangladesh 8
BG - Bulgaria 8
GR - Grecia 8
IQ - Iraq 8
NZ - Nuova Zelanda 8
AU - Australia 7
MX - Messico 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
AR - Argentina 6
HK - Hong Kong 6
PE - Perù 6
ZA - Sudafrica 6
MY - Malesia 5
CZ - Repubblica Ceca 4
EC - Ecuador 4
LT - Lituania 4
SA - Arabia Saudita 4
SI - Slovenia 4
TH - Thailandia 4
VE - Venezuela 4
CO - Colombia 3
DZ - Algeria 3
IL - Israele 3
LB - Libano 3
PL - Polonia 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
AL - Albania 2
BE - Belgio 2
HU - Ungheria 2
KE - Kenya 2
KZ - Kazakistan 2
MA - Marocco 2
RO - Romania 2
TT - Trinidad e Tobago 2
AZ - Azerbaigian 1
CL - Cile 1
EE - Estonia 1
EG - Egitto 1
EU - Europa 1
FJ - Figi 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
ID - Indonesia 1
NP - Nepal 1
PS - Palestinian Territory 1
QA - Qatar 1
RS - Serbia 1
UY - Uruguay 1
Totale 9.385
Città #
Houston 1.661
Santa Clara 777
Chandler 487
Singapore 393
Dublin 358
Chicago 312
Catania 232
Jacksonville 166
Boardman 148
Abidjan 129
Civitanova Marche 98
Bremen 95
Hefei 94
Lawrence 90
Cambridge 89
Andover 83
Ashburn 78
Nanjing 76
Dakar 70
Toronto 64
Des Moines 54
Seoul 52
Rome 50
Messina 46
Misterbianco 44
Council Bluffs 43
Beijing 35
Padova 31
Palermo 31
Valguarnera Caropepe 29
Milan 28
The Dalles 24
Wilmington 24
Los Angeles 23
Saint Petersburg 23
Ottawa 22
Shenyang 21
Tokyo 21
Changsha 20
Columbus 20
Dong Ket 19
Hebei 18
Nanchang 17
Palmi 17
São Paulo 17
Aci Catena 16
San Mateo 16
New York 15
Jiaxing 14
Naples 14
Seattle 14
Tianjin 14
Brooklyn 13
Abuja 12
Istanbul 12
Francofonte 11
Verona 11
Belo Horizonte 10
Besançon 10
Bologna 10
Fiumefreddo Di Sicilia 10
San Pablo 10
Casazza 9
Dearborn 9
Lappeenranta 9
Redwood City 9
Rio de Janeiro 9
San Francisco 9
Washington 9
Chiaramonte Gulfi 8
Curitiba 8
London 8
Modica 8
Reggio Calabria 8
Santa Venerina 8
Turin 8
Amsterdam 7
Barcellona Pozzo di Gotto 7
Hanoi 7
Sofia 7
Tremestieri Etneo 7
Adrano 6
Augusta 6
Brescia 6
Falls Church 6
Hong Kong 6
Moscow 6
New Delhi 6
Ningbo 6
Ramacca 6
Trecastagni 6
Adelaide 5
Athens 5
Bari 5
Calascibetta 5
Changchun 5
Chennai 5
Giardini-Naxos 5
Lisbon 5
Lüneburg 5
Totale 6.700
Nome #
Impact of emotion in the choice of eco-luxury brands: The multiple mediation role of the brand love and the brand trust 1.059
The woman in pregnancy: Body care by knowing of alternative medicine 354
Luxury travel in sicily: The customers’ brand identification and the determinant of choice with hotels 348
L’effetto mediatore dell’impatto della qualità della vita nella relazione tra qualità di vita professionale e stress percepito dei caregiver formali 303
Effects of Green Brand Love on Loyalty and Green Purchase Behaviour. A comparative approach between pre and during pandemic consumers 236
The phenomenon of brand hate: Analysis of predictors and outcomes 182
Correlati di personalità della tendenza allo shopping compulsivo 150
Courage as a potential mediator between personality and coping 139
Memory, personality and blood lactate during a judo competition 124
Psychopathological dynamics during covid-19 social distancing and stay-at-home policies: Telepsychological support as a bridge to the enhancement of psychological well-being 116
Psychological well-being in adolescence: relationships between life skills, self-efficacy, and metacognitive skills 115
Variabili socio-demografiche, sanitarie e psicologiche dello stress lavorativo 114
Il ruolo dell'ottimismo nella relazione tra giustizia organizzativa e impegno al cambiamento 111
Successfully aging. choice of life or life that choices? 104
L'intelligenza emotiva come mediatore tra burnout e outcomes organizzativi, 102
La formazione alla sicurezza sul lavoro: un'indagine empirica 96
Il sessismo inverso e il suo impatto sulla soddisfazione lavorativa e sulla pianificazione della carriera: Validazione italiana della "Belief in Sexism Shift Scale" 95
Clinical and neurocognitive predictors of functional outcome in depressed patients with partial response to treatment: One year follow-up study 94
The Evaluation of the Impact of Tourism on Residents: The Case of Taormina 90
Benessere psicologico in adolescenza: relazione tra life skills, autoefficacia e abilità metacognitive 89
Determinants of consumer choice towards luxury brands: differences between one-brand stores and outlet stores consumers 88
A lifestyle analysis of young consumers: a study in Italian context 87
Psychological capital and work engagement: the mediation role of Job crafting 87
Lifestyles and buying behavior of adolescents towards the brand 87
Psychometric properties, measurement invariance, and construct validity of the Italian version of the brand hate short scale (BHS) 80
The effects of Job crafting on Work engagement and the mediation role of Work satisfaction and Proactive personality 80
Job Satisfaction and Organizational Well-Being Queried: A Comparison Between The Two Companies 78
The Apathy Evaluation Scale (AES-C): Psychometric Properties and Invariance of Italian Version in Mild Cognitive Impairment and Alzheimer's Disease 78
SVILUPPO DEL TERRITORIO E POLITICHE DEL TURISMO: LA VALUTAZIONE DELL’IMPATTO TURISTICO DAL PUNTO DI VISTA DEI RESIDENTI 77
Development, enhancement and rebirth of the territory: the resilience of local products 76
The Italian Version of the Work Psychosocial Climate Scale (Escala Clima Psicosocial En El Trabajo) 75
Cross‐Cultural Adaptation, Psychometric Properties and Measurement Invariance of the Italian Version of the Job Satisfaction Scale 75
Consumi alternativi tra etica e bisogni: un’indagine esplorativa 74
Emotional intelligence as mediator between burnout and organisational outcomes 73
Psychological resources, satisfaction, and career identity in the work transition: An outlook on Sicilian college students 73
La stimolazione ambientale del punto vendita. bisogni, desideri, emozioni del consumatore 70
La motivazione alla scelta turistica in Sicilia: un confronto tra la percezione del turista e qualla del portatore d'interesse locale 70
The role of risk intelligence in psychological capital 69
A Psychological analysis of Wine and Food consumption in Sicily: the marketing experience implication 69
RESIDENT ATTITUDE TOWARD: THE MEDIATION EFFECT OF QUALITY OF LIFE IN THE HYBLAEAN DISTRICT 69
Determinants of Choice and Intensity of Wine Consumption: Analysis of Local Product and Marketing Strategies 68
Lo stress dei caregivers formali tra qualità professionale e qualità di vita: case study su di un campione di operatori che si occupano di pazienti affetti da demenza 68
Stress among university students: the psychometric properties of the Italian version of the SBI-U 9 scale for Academic Burnout in university students 68
Effetti mediatori della laicità dello stato nella relazione tra identità cattolica, orientamento politico e matrimonio tra gay 67
COMPORTAMENTO D'ACQUISTO E FATTORI DI PERSONALITA': IL CASO DEI CONSUMATORI DELLA "PERFETTI" 66
Associations of Thalassemia Major and satisfaction with quality of life: The mediating effect of social support 66
L’impatto del Brand Love nelle determinanti di scelta dell’eco luxury brand nel settore moda 66
Giovani consumatori e incidenza dello stile di vita nella determinante di scelta del brand 65
L'impatto di sicurezza percepito dai turisti nei confronti del turismo post COVID-19 e la vicinanza emotiva del residente per favorire la destination loyalty. 64
Assessing the impact of courage and proactive personality on Italian and Spanish psychology students in career transitions: A multigroup analysis 64
Organizzazioni sostenibili e diversity management 63
Il territorio come brand: gli atteggiamenti dei residenti nei confronti del turismo 63
L’effetto mediatore del job crafting nella relazione tra soddisfazione lavorativa e il capitolo psicologico (Psycap): prime riflessioni su un campione di insegnanti, 63
Health Occupation and Job Satisfaction: The Impact of Psychological Capital in the Management of Clinical Psychological Stressors of Healthcare Workers in the COVID-19 Era 63
LUXURY TOURISM E PROCESSI COGNITIVI DI SCELTA DELLA STRUTTURA TURISTICA: UN CONTRIBUTO DI RICERCA NEL TERRITORIO SICILIANO 62
Organizational Justice, Optimism and Commitment to Change 62
Marketing territoriale e valorizzazione del prodotto tipico locale: una ricerca nel contesto siciliano. 62
Intelligence and Mental Imagery in Intellectual Disability 62
L’uso dei Fear Appeals nelle campagne di prevenzione contro il fumo sono ancora efficaci? Uno studio sul campo 62
Orientamento all'impresa, crescita personale e propensione al rischio 61
Essere laico: correlati psicologici e sociali 60
Entertainment marketing, experiential consumption and consumer behavior: the determinant of choice of wine in the store 60
The Role of Secularism of State on the Relationship Between Catholic Identity, Political Orientation, and Gay Rights Issues 60
The moderating effect of the dispositional resilience on the relationship between Post-traumatic Stress Disorder and the professional quality of life of the military returning from the peacekeeping operations 60
Indagare la salute delle organizzazioni: un contributo di ricerca su un campione di operatori della Polizia Penitenziaria 58
La motivazione alla scelta turistica: un confronto tra la percezione del turista e quella del portatore d’interesse locale 58
Processi di consumo e determinanti di scelta. un confronto tra luxury brand e mass market brand. 58
The Mediation Effect of Individual Work Performance and the Moderation Effect of Presenteeism on the Relationship Between Engagement and Job Satisfaction 57
THE VALUE OF BRANDS OF THE TYPICAL SICILIAN WINE IN THE CONNOISSEURS AND OUTDOOR 57
Building a social sustainable society: influence of interventions and training programs on organizational climate 56
The Italian Validation of OSCI: The Organizational and Safety Climate Inventory 55
The role played by health resistance, coping response, and smoke damage perceptions in smoking threat appeal campaigns 55
Validazione e adattamento della versione italiana dell’Organisation Safety Climate Inventory 55
Ethical Consumption and the Shift towards Sustainable Behaviour: A Comparative Approach between Pre and During Pandemic Consumers, 54
Comportamenti di consumo e costruzione di nuove identità: la valenza cognitiva del brand equity 54
A New Academic Quality at Work Tool (AQ@workT) to Assess the Quality of Life at Work in the Italian Academic Context 54
Linee formative derivanti da una ricerca- intervento condotta su di un presidio ospedaliero 53
Use of Alternative and Complementary Medicine by Old Italians Adults: The Determinant of Choice 53
L'effetto mediatore tra comportamento compulsivo di acquisto e disturbi della personalità: un contributo di ricerca su un campione di consumatori luxury brand del comparto accessori e abbigliamento 51
La transizione di carriera del professionista sportivo: una indagine esplorativa 51
Qualità percepita, determinanti della scelta e soddisfazione degli utenti in una Azienda Ospedaliera di Alta Specializzazione: una indagine empirica 50
I nuovi metodi di intervento del career guidance: dala misurazione dell'attributo attitudinale all'ottica del construction career 50
Organisational Climate, Diversity Climate and Job Dissatisfaction: A Multi-Group Analysis of High and Low Cynicism 50
The effect of dispositional resilience on the relationship between professional quality of life and psychological distress factors of nurses during the pandemic: A three-wave longitudinal study 49
Le emozioni influenzano la nostra postura 49
MEDIATING EFFECT OF JOB SATISFACTION BETWEEN ORGANIZATIONAL CLIMATE AND SAFETY CLIMATE IN A GROUP OF DIFFERENT WORKERS 48
LUXURY TOURISM IN HOSPITALITY: L'EFFETTO INDIRETTO DEL BRAND LOVE E DEL CUSTOMER BRAND IDENTIFICATION NELLA RELAZIONE TRA ANTECEDENTI D'ACQUISTO E INTENZIONI COMPORTAMENTALI 48
The Quality of Life at Work in Italian Universities: Developing a Tool to Assess Challenges and Resources of Academic Work 47
Luxury Tourism Consumption in the Accommodation Sector: The Mediation Role of Destination Brand Love for Potential Tourists 47
COPING STRATEGIES AND RISK PERCEPTION IN EMERGENCY AND SYSTEMATIC CRISIS SITUATIONS. DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A SCALE (CORE) 46
Dispositional Resilience as Mediator in Psychological Stress on Healthcare Workers: A Multi-Group Analysis of Frontline and Non-Frontline Workers 46
Development and Validation of a Scale for Measuring Working Excessively (WES) 46
Undertstanding the Entrepreneurial Process: a Literature review 46
THE INCREASING OF PERCEPTION OF CONSUMERS’ AWARENESS ABOUT SUSTAINABILITY BRANDS DURING PANDEMIC: A MULTI MEDIATION MODEL 45
Valori e dimensioni lavorative: un confronto tra pubblico e privato 44
The Effect of Psychosocial Safety Climate on Engagement and Psychological Distress: A Multilevel Study on the Healthcare Sector 43
Validation of the Italian version of the Mindfulness Organizing Scale (MOS) in organizational contexts 43
The role of Social Identity in predicting customer's choice of non-tradictional product and services 41
Implicit Measurement of Reverse Sexism: Development and First Conceptualisations 40
First validation of the technical and administrative staff quality of life at work tool (TASQ@work) in academia 40
Totale 8.878
Categoria #
all - tutte 29.753
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Totale 29.753


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021504 15 34 51 23 148 21 36 21 34 10 58 53
2021/2022786 72 101 35 22 113 14 93 41 55 24 49 167
2022/20231.617 116 107 90 214 114 250 15 253 335 25 55 43
2023/2024949 56 135 44 45 45 105 196 34 15 34 143 97
2024/20252.967 39 467 233 179 577 423 68 107 183 246 228 217
2025/2026326 326 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 9.637