PLATANIA, SILVIA MARIA RITA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 4.744
EU - Europa 2.337
AS - Asia 1.195
AF - Africa 229
SA - Sud America 155
OC - Oceania 15
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 8.676
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.658
IT - Italia 1.317
SG - Singapore 545
CN - Cina 475
IE - Irlanda 366
UA - Ucraina 161
BR - Brasile 137
CI - Costa d'Avorio 129
DE - Germania 124
RU - Federazione Russa 89
CA - Canada 85
FR - Francia 69
SN - Senegal 69
SE - Svezia 42
IN - India 32
GB - Regno Unito 29
TR - Turchia 27
VN - Vietnam 25
PT - Portogallo 23
NL - Olanda 21
CH - Svizzera 20
PH - Filippine 17
ES - Italia 16
JP - Giappone 15
TN - Tunisia 13
NG - Nigeria 12
AT - Austria 10
FI - Finlandia 10
IR - Iran 10
UZ - Uzbekistan 10
BG - Bulgaria 8
GR - Grecia 8
NZ - Nuova Zelanda 8
PK - Pakistan 8
AU - Australia 7
AR - Argentina 5
MY - Malesia 5
CZ - Repubblica Ceca 4
EC - Ecuador 4
HK - Hong Kong 4
SI - Slovenia 4
TH - Thailandia 4
BD - Bangladesh 3
CO - Colombia 3
DZ - Algeria 3
IL - Israele 3
IQ - Iraq 3
PE - Perù 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
VE - Venezuela 3
BE - Belgio 2
HU - Ungheria 2
LB - Libano 2
LT - Lituania 2
RO - Romania 2
ZA - Sudafrica 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AL - Albania 1
AZ - Azerbaigian 1
EE - Estonia 1
EU - Europa 1
HR - Croazia 1
ID - Indonesia 1
KR - Corea 1
KZ - Kazakistan 1
MA - Marocco 1
MX - Messico 1
PL - Polonia 1
QA - Qatar 1
RS - Serbia 1
SA - Arabia Saudita 1
Totale 8.676
Città #
Houston 1.661
Santa Clara 768
Chandler 487
Dublin 357
Singapore 334
Chicago 308
Catania 229
Jacksonville 166
Boardman 148
Abidjan 129
Civitanova Marche 98
Bremen 95
Lawrence 90
Cambridge 89
Andover 83
Nanjing 76
Dakar 69
Ashburn 65
Toronto 62
Des Moines 54
Rome 47
Messina 46
Misterbianco 44
Padova 31
Council Bluffs 29
Valguarnera Caropepe 29
Palermo 28
Milan 27
Wilmington 24
Saint Petersburg 23
Ottawa 22
Hefei 21
Shenyang 21
Changsha 20
The Dalles 20
Dong Ket 19
Hebei 18
Nanchang 17
Palmi 17
Aci Catena 16
San Mateo 16
Tokyo 15
Jiaxing 14
Los Angeles 14
Tianjin 14
Abuja 12
Istanbul 12
Seattle 12
Francofonte 11
Naples 11
Verona 11
Besançon 10
Bologna 10
Fiumefreddo Di Sicilia 10
San Pablo 10
Dearborn 9
Redwood City 9
Chiaramonte Gulfi 8
Modica 8
Reggio Calabria 8
Santa Venerina 8
São Paulo 8
Turin 8
Barcellona Pozzo di Gotto 7
Beijing 7
Curitiba 7
New York 7
Sofia 7
Tremestieri Etneo 7
Adrano 6
Augusta 6
Brescia 6
Falls Church 6
Hanoi 6
Lappeenranta 6
Moscow 6
Ningbo 6
Ramacca 6
Trecastagni 6
Washington 6
Adelaide 5
Athens 5
Bari 5
Calascibetta 5
Changchun 5
Giardini-Naxos 5
Lisbon 5
Lüneburg 5
New Delhi 5
Rio de Janeiro 5
Taizhou 5
Taormina 5
Traversetolo 5
Acate 4
Amsterdam 4
Duque de Caxias 4
Florence 4
Frattamaggiore 4
Fremont 4
Hanover 4
Totale 6.336
Nome #
Impact of emotion in the choice of eco-luxury brands: The multiple mediation role of the brand love and the brand trust 1.047
The woman in pregnancy: Body care by knowing of alternative medicine 351
Luxury travel in sicily: The customers’ brand identification and the determinant of choice with hotels 344
L’effetto mediatore dell’impatto della qualità della vita nella relazione tra qualità di vita professionale e stress percepito dei caregiver formali 301
Effects of Green Brand Love on Loyalty and Green Purchase Behaviour. A comparative approach between pre and during pandemic consumers 225
The phenomenon of brand hate: Analysis of predictors and outcomes 180
Correlati di personalità della tendenza allo shopping compulsivo 142
Courage as a potential mediator between personality and coping 134
Memory, personality and blood lactate during a judo competition 119
Psychopathological dynamics during covid-19 social distancing and stay-at-home policies: Telepsychological support as a bridge to the enhancement of psychological well-being 111
Psychological well-being in adolescence: relationships between life skills, self-efficacy, and metacognitive skills 111
Il ruolo dell'ottimismo nella relazione tra giustizia organizzativa e impegno al cambiamento 106
Variabili socio-demografiche, sanitarie e psicologiche dello stress lavorativo 100
L'intelligenza emotiva come mediatore tra burnout e outcomes organizzativi, 99
Successfully aging. choice of life or life that choices? 99
La formazione alla sicurezza sul lavoro: un'indagine empirica 94
Clinical and neurocognitive predictors of functional outcome in depressed patients with partial response to treatment: One year follow-up study 88
The Evaluation of the Impact of Tourism on Residents: The Case of Taormina 84
Determinants of consumer choice towards luxury brands: differences between one-brand stores and outlet stores consumers 82
Benessere psicologico in adolescenza: relazione tra life skills, autoefficacia e abilità metacognitive 82
Psychological capital and work engagement: the mediation role of Job crafting 81
A lifestyle analysis of young consumers: a study in Italian context 80
Lifestyles and buying behavior of adolescents towards the brand 80
The effects of Job crafting on Work engagement and the mediation role of Work satisfaction and Proactive personality 78
Psychometric properties, measurement invariance, and construct validity of the Italian version of the brand hate short scale (BHS) 75
Job Satisfaction and Organizational Well-Being Queried: A Comparison Between The Two Companies 73
Consumi alternativi tra etica e bisogni: un’indagine esplorativa 71
Cross‐Cultural Adaptation, Psychometric Properties and Measurement Invariance of the Italian Version of the Job Satisfaction Scale 71
Development, enhancement and rebirth of the territory: the resilience of local products 70
Emotional intelligence as mediator between burnout and organisational outcomes 70
Psychological resources, satisfaction, and career identity in the work transition: An outlook on Sicilian college students 70
SVILUPPO DEL TERRITORIO E POLITICHE DEL TURISMO: LA VALUTAZIONE DELL’IMPATTO TURISTICO DAL PUNTO DI VISTA DEI RESIDENTI 69
The Italian Version of the Work Psychosocial Climate Scale (Escala Clima Psicosocial En El Trabajo) 68
The Apathy Evaluation Scale (AES-C): Psychometric Properties and Invariance of Italian Version in Mild Cognitive Impairment and Alzheimer's Disease 67
Il sessismo inverso e il suo impatto sulla soddisfazione lavorativa e sulla pianificazione della carriera: Validazione italiana della "Belief in Sexism Shift Scale" 66
La stimolazione ambientale del punto vendita. bisogni, desideri, emozioni del consumatore 66
Lo stress dei caregivers formali tra qualità professionale e qualità di vita: case study su di un campione di operatori che si occupano di pazienti affetti da demenza 66
The role of risk intelligence in psychological capital 65
Determinants of Choice and Intensity of Wine Consumption: Analysis of Local Product and Marketing Strategies 64
RESIDENT ATTITUDE TOWARD: THE MEDIATION EFFECT OF QUALITY OF LIFE IN THE HYBLAEAN DISTRICT 64
Effetti mediatori della laicità dello stato nella relazione tra identità cattolica, orientamento politico e matrimonio tra gay 63
A Psychological analysis of Wine and Food consumption in Sicily: the marketing experience implication 63
La motivazione alla scelta turistica in Sicilia: un confronto tra la percezione del turista e qualla del portatore d'interesse locale 63
L’impatto del Brand Love nelle determinanti di scelta dell’eco luxury brand nel settore moda 63
Stress among university students: the psychometric properties of the Italian version of the SBI-U 9 scale for Academic Burnout in university students 63
L’uso dei Fear Appeals nelle campagne di prevenzione contro il fumo sono ancora efficaci? Uno studio sul campo 62
Health Occupation and Job Satisfaction: The Impact of Psychological Capital in the Management of Clinical Psychological Stressors of Healthcare Workers in the COVID-19 Era 61
LUXURY TOURISM E PROCESSI COGNITIVI DI SCELTA DELLA STRUTTURA TURISTICA: UN CONTRIBUTO DI RICERCA NEL TERRITORIO SICILIANO 60
Associations of Thalassemia Major and satisfaction with quality of life: The mediating effect of social support 60
Giovani consumatori e incidenza dello stile di vita nella determinante di scelta del brand 59
Essere laico: correlati psicologici e sociali 58
Organizzazioni sostenibili e diversity management 58
Marketing territoriale e valorizzazione del prodotto tipico locale: una ricerca nel contesto siciliano. 58
Orientamento all'impresa, crescita personale e propensione al rischio 58
Il territorio come brand: gli atteggiamenti dei residenti nei confronti del turismo 58
L’effetto mediatore del job crafting nella relazione tra soddisfazione lavorativa e il capitolo psicologico (Psycap): prime riflessioni su un campione di insegnanti, 58
The Role of Secularism of State on the Relationship Between Catholic Identity, Political Orientation, and Gay Rights Issues 58
Organizational Justice, Optimism and Commitment to Change 57
COMPORTAMENTO D'ACQUISTO E FATTORI DI PERSONALITA': IL CASO DEI CONSUMATORI DELLA "PERFETTI" 57
Entertainment marketing, experiential consumption and consumer behavior: the determinant of choice of wine in the store 57
The moderating effect of the dispositional resilience on the relationship between Post-traumatic Stress Disorder and the professional quality of life of the military returning from the peacekeeping operations 57
La motivazione alla scelta turistica: un confronto tra la percezione del turista e quella del portatore d’interesse locale 55
Assessing the impact of courage and proactive personality on Italian and Spanish psychology students in career transitions: A multigroup analysis 54
THE VALUE OF BRANDS OF THE TYPICAL SICILIAN WINE IN THE CONNOISSEURS AND OUTDOOR 54
Intelligence and Mental Imagery in Intellectual Disability 54
L'impatto di sicurezza percepito dai turisti nei confronti del turismo post COVID-19 e la vicinanza emotiva del residente per favorire la destination loyalty. 53
Indagare la salute delle organizzazioni: un contributo di ricerca su un campione di operatori della Polizia Penitenziaria 53
Building a social sustainable society: influence of interventions and training programs on organizational climate 52
Comportamenti di consumo e costruzione di nuove identità: la valenza cognitiva del brand equity 51
The Italian Validation of OSCI: The Organizational and Safety Climate Inventory 51
L'effetto mediatore tra comportamento compulsivo di acquisto e disturbi della personalità: un contributo di ricerca su un campione di consumatori luxury brand del comparto accessori e abbigliamento 50
Processi di consumo e determinanti di scelta. un confronto tra luxury brand e mass market brand. 49
Linee formative derivanti da una ricerca- intervento condotta su di un presidio ospedaliero 49
Use of Alternative and Complementary Medicine by Old Italians Adults: The Determinant of Choice 49
La transizione di carriera del professionista sportivo: una indagine esplorativa 49
A New Academic Quality at Work Tool (AQ@workT) to Assess the Quality of Life at Work in the Italian Academic Context 49
Validazione e adattamento della versione italiana dell’Organisation Safety Climate Inventory 48
Qualità percepita, determinanti della scelta e soddisfazione degli utenti in una Azienda Ospedaliera di Alta Specializzazione: una indagine empirica 47
I nuovi metodi di intervento del career guidance: dala misurazione dell'attributo attitudinale all'ottica del construction career 47
The role played by health resistance, coping response, and smoke damage perceptions in smoking threat appeal campaigns 47
MEDIATING EFFECT OF JOB SATISFACTION BETWEEN ORGANIZATIONAL CLIMATE AND SAFETY CLIMATE IN A GROUP OF DIFFERENT WORKERS 46
The Mediation Effect of Individual Work Performance and the Moderation Effect of Presenteeism on the Relationship Between Engagement and Job Satisfaction 45
Le emozioni influenzano la nostra postura 45
Undertstanding the Entrepreneurial Process: a Literature review 45
Organisational Climate, Diversity Climate and Job Dissatisfaction: A Multi-Group Analysis of High and Low Cynicism 45
Valori e dimensioni lavorative: un confronto tra pubblico e privato 44
Luxury Tourism Consumption in the Accommodation Sector: The Mediation Role of Destination Brand Love for Potential Tourists 44
LUXURY TOURISM IN HOSPITALITY: L'EFFETTO INDIRETTO DEL BRAND LOVE E DEL CUSTOMER BRAND IDENTIFICATION NELLA RELAZIONE TRA ANTECEDENTI D'ACQUISTO E INTENZIONI COMPORTAMENTALI 43
The effect of dispositional resilience on the relationship between professional quality of life and psychological distress factors of nurses during the pandemic: A three-wave longitudinal study 41
Validation of the Italian version of the Mindfulness Organizing Scale (MOS) in organizational contexts 41
Ethical Consumption and the Shift towards Sustainable Behaviour: A Comparative Approach between Pre and During Pandemic Consumers, 39
Development and Validation of a Scale for Measuring Working Excessively (WES) 39
The Impact of the Psychosocial Climate of Safety on Health Workers During the First Wave of the Covid-19 Pandemic 38
The Quality of Life at Work in Italian Universities: Developing a Tool to Assess Challenges and Resources of Academic Work 37
Factors predicting individuals’ behavioural intentions for choosing cultural tourism: A structural model 37
THE INCREASING OF PERCEPTION OF CONSUMERS’ AWARENESS ABOUT SUSTAINABILITY BRANDS DURING PANDEMIC: A MULTI MEDIATION MODEL 36
Dispositional Resilience as Mediator in Psychological Stress on Healthcare Workers: A Multi-Group Analysis of Frontline and Non-Frontline Workers 36
La valorizzazione del capitale umano in ambito lavorativo: la formazione al Diversity Management 36
Validation and measurement invariance of the Compound PsyCap Scale (CPC-12):a short universal measure of psychological capital 36
The Roles of Anxiety and Self-Esteem in the Risk of Eating Disorders and Compulsive Buying Behavior 35
Totale 8.333
Categoria #
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Totale 26.574


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202066 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 43 23
2020/2021504 15 34 51 23 148 21 36 21 34 10 58 53
2021/2022786 72 101 35 22 113 14 93 41 55 24 49 167
2022/20231.617 116 107 90 214 114 250 15 253 335 25 55 43
2023/2024949 56 135 44 45 45 105 196 34 15 34 143 97
2024/20252.584 39 467 233 179 577 423 68 107 183 246 62 0
Totale 8.928